|
Auteur: |
|
|
Wie weet kom ik hier nog wel even de laatste eer bewijzen aan The 8th Sin en terwijl het bier rijkelijk vloeit, een traantje wegpinken. *snif* |
|
Wat is dat nou Jeunis?! Geen 8th Sin meer, donders jammer ja! Als ik dan weer fris en fruitig ben (na occultfest he he) kom ik zeker ff kijken ff laatste eer bewijzen... see you at occultfest! |
|
Ah, mooi zuipen op 50 meter van mijn voordeur. Kan ik naar m'n eigen plee! Een kleine snol zit zo vol. |
|
maarre Grünn dan? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Giet gewoon deur. Maar dan met de nieuwe band. |
|
quote: Nieuwe band? Vertel vertel.... Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Luug is gestopt bij ons vanwege de afstand Rotterdam-Hoogeveen, En toen kwam Marc bij ons drummen, en na wat jammen leek het ons allemaal beter helemaal opnieuw te beginnen. Dus vandaar. |
|
Met mark dr bej kom'tok vas we goed Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Vast wel . Vandaag trouwens nog ff een paar nummertjes opgenomen bij Bassie, altijd leuk om te doen. |
|
Is er al bekend wat de schade is? En gaat Bruticus ook mee of moet hij weer leren he he. see you at occultfest! |
|
Helaas afwazig, gaat niet lukken hier naar toe te gaan ivm vervoer en tijd. Maar succes lui! |
|
jammer Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: De entree is gratis, en natuurlijk gaat Bruticus mee, die kan dan eventjes lekker ontspannen . |
|
quote: Ha ha dat zal hij hard nodig hebben samen met natuurlijk! Wij zijn iig aanwezig en nemen ook nog 2 trouwe fans mee (de tweeling). We willen toch op een waardige manier afscheid nemen van jullie snif snif. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 11-09-2008 10:56] see you at occultfest! |
|
Kick! Morgen dus al! Heb de zakdoeken al klaar liggen...Denk dat we ons verdriet gewoon gaan wegzuipen he he is gelijk ook een soort afterparty voor ons! see you at occultfest! |
|
quote: |
|
quote:Ik weEt WaAAR je huis wOoNt! |
|
quote: Ahum ik weet volgens mij ook waar jouw huis woont he he! Kom je morgen nog ff kieken dan? see you at occultfest! |
|
Hmm .. ga er maar vanuit van niet ... niet zo mijn stijl dit |
|
quote: Ja t is geen doooooooooooom natuurlijk maar wel lekker dicht bij huus en support the drenthe metal scene natuurlijk! see you at occultfest! |
|
quote: ach kom op zeg,denk zo, tis net goedkoop bier.. na een stuk of 10 maakt het toch geen fuck meer uit. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Succes vanoamd keerls! En ik zie jullie in andere vorm wel weer verschijnen. Boeiender |
Index / Concerten |