|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoppeta,lekker een metalmatinee: Gorefest speelt haar laatste NL clubshow in de Rise to Ruin tour en heeft zin om er een goed feestje van te maken, daarom ook dat ze de vrienden van Monolith Deathcult gevraagd hebben om te komen openen... Keihard in de keistad dus: Gorefest + TMDC + 1 support zo 12 oktober 16:00 - 21:00 uur E14 tickets via www.podiumdekelder.nl (vvk start 1 sep) De Kelder ligt vlak naast het Amersfoort CS en beschikt over een groot parkeerterrein voor de deur. De Kelder beschikt ook over bierverkooppunten en goed geluid. |
|
success, ik hoop dat er nog wat volk komt met die kutbands. Fuck the world and fuck you |
|
quote: dank, zal wel loslopen |
|
Als jij wegblijft kunnen er weer 8 mensen extra komen! Ben waarschijnlijk wel van de partij. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik ook, Gorefest is geweldig live, Monolith deathcult had niet gehoeven. |
|
mental, ook lief voor uw kinderen ! Vind ik ook niet |
|
quote: Niet mijn stijl van posten, dat moet jij toch wel zo onderhand weten. Niet dat ik jou niet weerzinwekkend vind maar toch, betreft deze bands heb je wel een beetje gelijk. Alhoewel TMDC vorige keer wel vermakelijk was, Gorefest hoeft van mij nooit weer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-08-2008 19:31] |
|
Aanwezig en lekker op het fietsje... Kelder is goed bezig!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zou jij niet naar Fryslan verhuizen? |
|
quote: Ach wat is goed bezig, simpel tourtjes accepteren noem ik dat. Ben nog nooit in de kelder geweest dus ga hier zeker bij zijn. Is het een leuke zaal? |
|
quote: Ik ga wel lopen, is 5 minuten |
|
Zeker coole zaal! Althans ik vond het er erg gezellig |
|
quote: Zou.... Lang verhaal, maar blijf in het midden van het land. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hm okeuj. |
|
quote: hehe dta van het goed geluid is tegenwoordig wel zeldzaam en het vermelden waard Je moeder. |
|
quote:weerzinwekkend....ik moet harder mijn best doen, straks ga je me nog mogen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niks ernstigs hoor, beide niet het juiste gevoel. Dus de hele handel afgeblazen, en nu gelukkig in Hoogland. Zo zie je maar, elk sprookje loopt goed af. En maar goed ook, want de Kelder is steeds beter aan het programeren! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: No chance. quote: Als je maar happy bent toch! |
|
quote: het zit wel diep he. Volgens mij mogen jullie elkaar stiekem gewoon :') |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja denk het ook :') Maar goed, wel tof dat ze in de Kelder meer programmeren. Ook wel een keertje kijken, maar niet dit concert ghehe. On teh topic maar. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-08-2008 21:45] |
|
Het schijnt dat ik ook even kom kijken. Naar de bar. Hehehe, het schijnt dat er meerdere bekenden komen, dus dan wordt het vast wel gezellie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
bummer, op tour rond deze data. Had Gorefest graag wel weer es gezien net als TMDC |
|
Hey, deze had ik even gemist. Kom waarschijnlijk wel even kijken, is nog geen tien minuten lopen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Is die "gezellige" strandtent Amersvoort er nog? Die was ideaal als uitvalsbasis bij Bloodclot!. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |