|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
oja, had je al ergens op zm verteld sterke ermee en hopen dat niemand erop gaat staan Je moeder. |
|
...hehehe nee psies en anders creëer ik gewoon een barfight... maar dan wel met m'n EIGEN krukken Your mother ate my dog! |
|
quote: Niemand?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Holmann operatie? Grote teen die scheef onder de andere tenen groeit? Boeiender |
|
quote: arts beschreef het meer als een Hallux Valgus, maar als dat ongeveer hetzelfde is vind ik 't ook goed Your mother ate my dog! |
|
Gehenna, dat dat nog bestaat zeg.. Admiron Black is een dikke heerschplaat |
|
quote: Hehehe, ik liep op mijn 16e 5 weken in gips met beide poten na 3 weken plat en 5 dagen ziekenhuis... Was wel gaaf daar, lag alleen op de kamer, vol met morfine en de legendarische Pinkpop met Pearl Jam en Soundgarden op tv... Flippen! O.T: VT heeft onderdak voor de zaterdagavond Boeiender |
|
quote: WW is hun beste en die is pas twee jaar oud ofzo! Dus ze zijn er in de jaren alleen maar beter op geworden |
|
Hmmmz Maar nee, ik ga niet |
|
quote: ze zijn begonnen als enorme kutband en zijn nu een middelmatige band.. tja das inderdaad vooruitgang - Als iemand van 160 kilo 50 kilo afvalt is hij nog steeds dik... |
|
Ik vond Admiron Black anders zeer goed te doen, misschien niet enorm geweldig, maar zeker geen kutband. Vanavond aanwezig! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Gehenna heerst man. Second Spell: STTVOD en WW zijn godverdomme geniaal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Leger des Heils rulez! |
|
quote: Ja lekker boeiend... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Nou ja op zich wel.....dan gaat hij dus |
|
nouja fijn voor hem Het is de lichtinval ;') |
|
Hij gaat het vast wel fijn hebben |
|
Jeuj, over een uurtje op de fiets stappen en richting Arnheim. Moet er dan wel tegen een uur of 19.00 zijn. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo, dat was een geslaagd avondje. De eerste band klonk vrij aardig maar helaas dat al 10.000+ bands hen voor zijn gegaan met exact dezelfde muziek waardoor het snel ging vervelen. V:28 was gaaf hoewel de zang wat harder had gemogen. Jammer dat deze band stopt na deze tour Solstafir was wederom gaaf, misschien nog wel beter dan vorige keer live. Heerlijke trip-muziek Code was ook weer erg gaaf en nog vele malen beter dan vorige keer. Alleen ik zou persoonlijk niet eindigen met het nummer waar ze nu mee zijn geëeindigd...zo leek het alsof het optreden als een klein vlammetje uitging. Al met al een erg geslaagd avondje....en balen dat ik de bob was, had best meer willen zuipen.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik had best minder willen zuipen, godverdomme wat heb ik een helse kater. Solstafir was echt briljant, niet verwacht. V:28 was vet maar ik miste de drummer wel een beetje. <Code> was niet zo vet als ik had verwacht. En jeetje, wat viel ik lekker uit de toon als enige met een wit shirt. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: En wee het godsgebeente als hij een teringzooi van het huis maakt!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Kreeg net een smsje dat hij mijn auto netjes weer op de plek heeft teruggezet. Hebben jullie daar ook een bank? Boeiender |
|
quote: Niet zo happen kimmey, straks denkt men dat ik bij jouw onderdak gevonden heb www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |