|
Auteur: |
|
|
en wat stond er ook weer bij: "help" over het gebruik van erg veel smilies ?? juist ja! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
|
|
Steel Dragon, das die band uit de film Rock Star. |
|
Mods, slotje graag |
|
quote: Nou, afgezien van de boute eerste post is dit een gewoon topik over een band. Waarschijnlijk een erg onbekende edoch. |
|
quote: En dat klopt! Vandaar -- slotje! |
|
quote: Precies, niks nieuws dus...Twee aardige nummers op de soundtrack van Rock Star en verder weinig geloof ik... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
rock star is e prachtige film met veel goeie muziek, die zelf duidelijk overkomt in vergelijking met almoust famous ontopic: als er iemand hem steel dragon wil noemen, doen ze dat maar |
|
quote: Ik snap even helemaal niet waar je het over hebt. Wie wil wie Steel Dragon noemen ?? De band uit de film Rock Star heet zo, niet de film... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
parodie op judas priest toch? ik heb een paar nummers van steel dragon gedownload en die waren wel geinig , zeker als die uit begin jaren 80 kwamen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Judas Priest heeft inderdaad een rechtzaak aangespannen tegen de producenten, hoorde ik, omdat ze vonden dat het verhaal uit Rock Star wel heel erg veel leek op dat van Priest met Rob Halford..... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Weet ik wel dat de band zo heter, maar heeft die groep echt bestaan, en bestaan ze nu nog? Dus als die mensen (van de nieuwe band) hun groep steel dragon willen noemen doen ze dat maar |
|
Volgens mij is het een fictieve band. Anders had ik er hoogstwaarschijnlijk wel muziek van gehad aangezien de muziek uit de film heel goed in mijn straatje past. Vooral dat nummer wat Mark Wahlberg moet zingen als hij bij de band op auditie moet. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
vala si, da peizik nu ook si |
|
Ik kan geen Fries, sorry You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
dat denk ik nu ook (vertaling uit het westvlaams) |
Index / Heavy Metal |