|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zie jou anders ook niet in de move met je kont schudden Hoe dan ook, de flyer is vet geworden Mieze! |
|
ik zie jou anders nooit ind emove of ergens anders in Arnhem, dus het is neit gek dat je mij mijn bootie neit ziet schudden Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ik kan het zicht van je met een schuddende kont nou eenmaal niet meer aan haha hoe dan ook, de 29ste ben ik wel in bosch. |
|
de eerste show staat! op naar de tweede! hoera! gr. mieze [Dit bericht is gewijzigd door Kultuurhuis Bosch op 24-08-2008 19:14] |
|
quote: Was dat maar waar, je raakt een gevoelige snaar denk ik! |
|
nog een mailtje ontvangen kerel/dame! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: hsha mieze is een hele beste kerel. |
|
quote: ja, helaas zal ik NOOIT MEER van mijn leven de Aspen in mogen... verder ben ik van menign dat er genoeg te beleven is in Arnhem op het gebied van cocnerten en uitgaan en hoeft men zich in de weekenden totala niet te verveleb, als men maar een beetje op onderzoek uit gaat en er een feestje van maakt.. I rest my case... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb een tijdje in Arnhem gewoond. Behalve voor disco trendies is het behoorlijk schaars in Arnhem. -I rest my case- |
|
quote: ben me gister maar gaan bezatten bij wodka woensdag en morgen dus op naar bosch. |
|
quote: Serieus, als je naar de Korenmarkt gaat ja. En zelfs daar zit nog Dollars (meer classic Rock, maar toch). Ik weet niet wanneer je Arnhem woonde, maar vroegah had je: Goudvishal, Willemeen, Jacobiberg, Stortebeker. Tegenwoordig heb je ipv Stortebeker The Stage en draait luxor weer. (Er vanuitgaande dat je niet in Arnhem woonde toen Van Halen daar optrad.) Er zijn echt minstens 2 shows per week! Elke week. Gelukkig is het in Zeist veel bruisender, met alle kutje schuimen in L'Etoille of hoe die toko tegenwoordig mag heten. |
|
nog een uurtje en dan gaat t los! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |