|
Auteur: |
|
|
Ik heb deze band laatst nog ontdekt met Malignant, best gaaf ja |
|
niet meer mensen die dit kunnen waarderen ? Suck my piss |
|
Jazeker! Band is volgens mij al een paar keer ter sprake gekomen in het blackmetal-topic. Geeft niet, erg fijne band! Vooral die laatste plaat, Malignant, teistert hier geregeld mijn speakers. Fuck your values, fuck your beliefs! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja ik denk ik maak weer eens topic aan, was een beetje lang geleden. Suck my piss |
|
Nu spelende ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Avsky van Grunsven????? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
sjonge jonge jonge, ik heb in jaren niet zö gelachen. Suck my piss |
|
Ik ben een toevoegende waarde in je leven kerel.....................bel m'n moeder ............dit is goed nieuws BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Klinkt goed, na maar een paar keer te hebben gehoord, net als Craft inderdaad lekker rauw en wat langzamer over het geheel. Swingt goed. |
|
quote: kay thx bye Suck my piss |
|
daarstraks Malignant beluisterd, inderdaad leuk thx voor de tip |
|
Lekker hoor Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Doet't goed hier! Doet me sterk denken aan Armagedda tijdens 'final war approaching' en dat lust ik wel! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Er is een nieuwe! Scorn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
En hij is weer lekker Niks nieuws onder de zon, gewoon Avsky. Fijn hoor. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dit ken ik niet. Al komt die ene hoes mij wel bekend voor. Volgens mij destijds laten schieten omdat ik die hoes te sneu ende lelijk vond. Toch eens checken dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Doet mij nog het meest denken aan een langzamere versie van Armagedda, een iets meer gelikte versie van Craf, maar wel erg lekker (Armagedda en Craft vind ik persoonlijk ook gaver, maar dat terzijde) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
iemand voor 10,00 euro interesse in avsky-massdestruction. incl verzendkosten |
Index / Heavy Metal |