|
Auteur: |
|
|
FUCK BM!!! HEIL SATAN!!!! www.myspace.com/satanicthreat enjoy this is the real blasphemy!!!!!! [Caps verwijderd uit titel] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-08-2008 13:23] Fuck the world and fuck you |
|
Trouwens met leden van Nunslaughter. Ik trek het, vette shit. |
|
zulke muziek heb ik eerder gehoord. wel leuk daar niet van. Suck my piss |
|
quote: Het is ook gewoon Minor Threat worship hehe. |
|
Denk dat xneggiex dit wel digt! Fuck the world and fuck you |
|
Ik trek het anders ook wel! |
|
Jij wilde gewoon unholy post nr 6 maken!!! satan sletje!!! Fuck the world and fuck you |
|
Kut, je hebt me door. Enig idee of ik die 7" ergens in Europa kan bestellen? |
|
quote:bij reflections records. link heb ik zogauw even niet.is nederlands label. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-08-2008 13:49] Fuck the world and fuck you |
|
Ah, waar ik steeds hinderlijke spam van krijg. Bedankt iig! Even kijken. |
|
ja van die ellenlange newsletters hahaha, maar wel gaaf label verder. als je dit cool vind zou je ook gehenna wel kunnen checken man. Fuck the world and fuck you |
|
Gehennah bedoel je (Gehenna, zonder h dus, is vrij saaie Noorse BM)? Zo ja, die ken ik al, toffe band inderdaad! Zie die 7" trouwens niet in de webshop staan. :-/ |
|
nee, nee, nee. vraag maar of raymond je iets stuurt van gehenna met mike cheese op zang. Fuck the world and fuck you |
|
vaag ik krijg daar iets met error blabla lol Fuck the world and fuck you |
|
Ja, en Google biedt ook niet echt uitkomst. Zie 'm wel liggen bij een Duits label voor € 6,50, maar die rekenen € 9,- aan verzending, naaierij. Misschien maar even uit de States halen, ik heb ongeveer 130 nutteloze dollars op de PayPal-rekening staan, tijd om die te spenderen voordat het helemaal geen fuck meer waard is. |
|
Het gaat hier om Gehenna (ook zonder H dus) hardcore band met een psycho zanger die het niet nalaat om tijdens concerten mensen in elkaar te beuken en glas door de hele zaal te smijten. Beetje de GG Allin van de Hardcore, gave band |
|
Klinkt oké, moet je inderdaad maar een keertje doorsturen. |
Index / Heavy Metal |