|
Auteur: |
|
|
Na 8 jaar is het eindelijk zo ver; Deadbooks is verschenen. Acht jaar geleden werd ik benaderd door Hasso Wuerslin met de vraag of hij mijn Procyon-x muziek mocht gebruiken voor een internet-boeken project. Ik vond het allemaal wel best, maar hoorde er eigenlijk nooit meer wat over. Nu kreeg ik ongeveer een maand geleden een mail dat het project nu toch doorgang gevonden heeft. Deadbooks is een soort audio-visueel internet boek, met muziek van voornamelijk onbekende artiesten (zoals ik dus). Meer info is te vinden op www.deadbooks.com |
|
leuk! Suck my piss |
|
zeker, het is weer eens wat anders, een luisterboek met plaatjes. Op de site staan de eerste zeven hoofdstukken om gratis te beluisteren, daarna moet voor de overige 10 uur 12 dollar zoveel betaald worden... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 25-08-2008 17:19] |
|
Bij welk chapter staat jouw muziek? Hoop dan bij de eerste 7, want ik ben een pauper en ga voor een website echt geen geld betalen Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
nope helaas pinda kaas, ik weet ook niet welk nummer ie gebruikt heeft, maar ik vermoed radio:contact. De cd van me die onlangs door paradigms is uitgegeven staat op diverse sites te downloaden. Google maar even Procyon-X "ghost of orion" |
|
Ah jammer. Maar ik zal eens neuzen naar je cd En zit nu in chapter 3, leuk spul! Weer eens wat anders enzo. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Index / Algemeen |