|
Auteur: |
|
|
Ik nomineer er 2 : 'Heroes'van David Bowie 'Troublegum'van Therapy? en u? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Leg es wat meer uit...? Als ik het goed doorheb... A Fine Day To Exit van Anathema... |
|
Ik bedoel,dat alle teksten ervan over je eigen leven lijken te gaan- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het nummer Infinite van Stratovarius kan ik me heel erg in vinden. Daarom loop ik nu ook al een tijdje met een ketting met het hangertje daarvan rond. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zo'n topic is toch al? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1784 [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-08-2002 22:57] |
|
Dat andere topic heet "teksten die voor jou geschreven zijn"... ik vind dit net iets anders, toch? |
|
Tja, het lijkt er op |
|
tja, dit gaat over hele ceedees als ik het goed begrijp, ipv 1 nr. Oud Vuil. |
|
Ok, ok, ik zeg al niets meer |
|
quote: HEJ! als ik het goed begrijp (zal wel niet ) Oud Vuil. |
|
Jaja, toch wel, dit gaat over de hele CD... |
|
"Scenes From the Second Storey" - The God Machine. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Antikrist superstar |
|
geen cd voor zover ik weet www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
manes - under ein blodraut maane niet vanwege de tekst maar vanwege de sfeer Je moeder. |
|
eigenlijk heb ik geen echte cd die ik zo kan noemen, het zijn eigenlijk alleen maar nummers, en ik zou eigenlijk ook niet weten welke cd er heel dicht bij die titel ligt. |
|
Born Too Late van Saint Vitus natuurlijk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Muziek algemeen |