![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Cephalic Carnage - Anomalies ![]() |
|
Megadeth - Holy Wars ![]() |
|
My Dying Bride - The Deepest Of All Hearts Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Enthroned - Die Eerste Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Obtained Enslavement - Ride The Whore ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
The Rolling Stones - Sticky Fingers Bareuh... ![]() |
|
Voor de 6e x Lammendam. Heerschplaat ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad. Eens kijken of daar nog nieuwe afleveringen van zijn gemaakt de laatste maanden. ![]() ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Fijne plaat. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Bathory - Holocaust ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Absoluut, lekker lomp. Heb je Apollo 440 trouwens destijds nog eens geluisterd? ![]() |
|
Graves At Sea/Asunder split ![]() |
|
Zeker. Prettig, zeer prettig. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Ah, mooi zo. Fijn je van dienst geweest te zijn! ![]() ![]() |
|
Forgotten Tomb - Songs To Leave omdat het bijna herfst is ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Dead Letters was de eerste CD die ik zelf kocht en mijn opstapje naar metal. Sentimentele waarde, jeej. ![]() dus ![]() |
|
Darkthrone - En Vind Av Sorg ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Scarve - Emulate The Soul; blazen met die bende ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Chemical Brothers - Midnight Madness VETT! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |