|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Extreme, snelle, rauwe en vooral brakke (in de goede zin) black metal uit Canada. Met leden van onder andere Conqueror en Blasphemy. http://www.myspace.com/revengeattackbloodrevenge http://www.metal-archives.com/band.php?id=6408 |
|
beste optreden dat ik gezien heb dit jaar signature |
|
Optreden in de Baroeg was ook goed, een van de betere die ik gezien heb. |
|
Rustig. Deze topic, de muziek alleszins niet. |
|
live subliem, op plaat wat minder. AL beukt die nieuwe kletterhard! signature |
|
|
|
quote:Maar weer eens opzoeken dan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Moest ik ook, bleek toch wel op de computer te staan. Precies als ST omschrijft, erg tof. |
|
Ik heb sowieso een hardcopy in huis, ergens., If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vrijdag aan die oud gitarist van Angelcorpse nog gevraagd of we ooit nog iets van die band mogen verwachten; Gene en Pete vinden elkaar helemaal niet lief meer en een reunie zal er niet in zitten Jammer, want Helmkamp kan zo veel meer dan wat hij laat horen in deze kutband. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Revenge kut?? Check dat Terror Organ eens, nog erger IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik vind van wel. Vooral in vergelijking met Angelcorpse is dit een "amateur-uurtje" voor de minder begaafde leden van die band. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
check IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Helmkamp is er toch uit? quote:Even gemist dat er een nieuwe was. Eens aanhoren. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-10-2012 22:10] |
|
|
|
ik vergeet altijd om naar revenge te luisteren en luister ipv hun naar axis of advance. |
|
Ik luister enkel soms eens naar Order From Chaos. En nu gaan we vegen |
|
Ik ben geen groot black metal fan. Echter de asociale beukpartijen van een Revenge mag ik zo nu en dan wel opzetten tussen een King Diamond, Saint Vitus of een Attacker door. De heer J. Reid van Revenge heeft nu een project met 2 leden van Blasphemy. Het beukt weer lekker weg. Hier te koop of gewoon te luisteren. https://nuclearwarnowproductions.bandcamp.com/album/extermination-mass Aldus het interview (laatste nummer) is in het eerst kwartaal een fysiek product te koop. bub |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Prettig van de pot gerukt dit. Gelijk even meer van opzetten (bekende naam, maar nooit opgezocht). |
|
Je moeder. |
|
|
|
Lekker weer. |
|
Revenge stelt eigenlijk nooit teleur. Je moeder. |
|
Net hun Bandcamp-link gevolgd via de ZM Frontpage. HEERLIJKE teringbak herrie!! Staat op m'n to-buy-list. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |