|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een paar dagen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
45 min spelen Das mooi, kunnen we eenkeer meer dan 4 nummers spelen [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 16-12-2008 18:03] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Jammer dat die trein zo achterlijk vroeg gaat. Iemand een tijdschema? |
|
Hmmm, mischien nog een optie om er om 18.45 te zijn en om 21.30 weer op te bokken, maar ik denk het niet. Boeiender |
|
dan plankgas naar Steenwijk bedoel je? |
|
Wat een treurige bedoening was het gisteren zeg. Misschien nog wel erger dan vorig jaar. Ik krijg altijd helemaal een warm gevoel van binnen als ik zie hoe weinig metal fans dit soort feestjes nog de moeite waard vinden om voor uit bed te komen. Te-ring wat een drukte. En dan die laffe instelling van de WEL aanwezige mensen die hun tomeloze enthousiasme laten zien door gewoon aan de bar te blijven hangen. Ongelovelijk. Respect voor de bands die bands die ondanks alles toch een goede set afleverden (met name Why she kills). Hopelijk volgend jaar weer! Whooohooo! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Vind je dat nu echt gek? Wie organiseert een dergelijk festival toch ook in een dorp dat half in Duitsland ligt met slechts een veredelde bushalte waar na 6 uur 's avonds al niets meer vandaan rijdt. Verbazingwekkend eerder dat er uberhaupt iemand is op komen dagen naast de bands. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Had je je rijbewijs maar moeten halen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heb ik, maar voor een paar metalbandjes rijd ik niet helemaal die kant op. Een paar kilometer verder en ik zit in Berlijn. Dan zie ik weinig reden om in Vroomshoop te stoppen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik had de optie met met Houwitser mee te rijden, helaas had ik verplichtingen die iets dringender waren ( vaatdoeken sorteren, teennagels knippen en m'n rodelslee in de was zetten). Ik had graag even meegekomen. |
|
quote: Weet je wel niet hoeveel concerten en feestjes er gisteren waren? Waaronder die van mij! |
|
in Hoogeveen was 't iig druk begrijp ik... ik denk dat er veel te veel te doen was gisteravond en dan zijn plaatsen als Vroomshoop het eerste aan de beurt qua bezoekersaantallen (vanwege openbaar vervoer enzo)... |
|
quote: Was inderdaad nogal triest qua opkomst en enthousiasme. Desondanks toch prima vermaakt! Ik heb jou overigens helemaal niet gezien? Wij waren er ook pas vanaf kwart voor 8 ofzo, Devious was net begonnen. Leuk feestje, mede dankzij de kerels van Houwitser, gezellig staan lullen.. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 24-12-2008 1:04] ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |