|
Auteur: |
|
|
met dank aan de vampire-magazine site: Fredrik ( de drummer dus) is weg jammer, maar helaas. gelukkig heb ik um een keer live gezien |
|
Hmm, missen ze niks an, in metropool zat ie als een natte krant te meppen |
|
Wie gaat er nu drummen? Die gast van Dimmu of die gast van Fear Factory? |
|
ik denk dat ik me ga aanbieden. zij er drumcursussen bij het LOI? |
|
Tja, ik hoop dat ze snel een nieuwe en goede(natuurlijk liefst nog betere) drummer vinden. MuayThaigerrr!! |
|
Fuck dat ie pleite is... Drumde echt retestrak!!! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Misschien full-time verder gaan met Triumphator?? Of die Samhain-coverband van Morgan? |
|
heheh... werd de druk hem soms te veel? Om samen met de grote slipknottieneridool legion op een podium te staan?? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 08-03-2002 16:32] No regrets and no remorse... |
|
Hmmm jammer... [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 08-03-2002 19:47] sebinsagoil |
|
Op de homepage stond dat Frederik gestopt is met drummen, omdat hij geen zin meer heeft om een "Full time musician" te zijn. Hij wil meer aandacht aan z'n familie besteden dacht ik. Jammer, best goede drummer, en net zoals MBMarduk zegt, die ontspannen kop tijdens optredens is erg gaof om te zien. Ik, Wil Schuurman |
|
het is jammer. Op de Blackcrowned tape is het zo grappig om Fredje te zien drummen: en gaan met die blastbeat |
|
|
|
Emil Dragutinovic word de nieuwe drummer,marduk werkt ook al aan een nieuw album samen met de nieuwe drummer welcome to hell,fuckin, hell yeah |
Index / Heavy Metal |