|
Auteur: |
|
|
Alwéér Gothminister? Kunnen die gasten niet eens thuis blijven. Voor mijn gevoel staan die lui momenteel op de bill met zo ongeveer iedere gotisch getinte rock-/metalband. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Naar mijn weten hebben ze een paar jaar geleden in het voorprogramma gestaan van Theatre Of Tragedy en dit jaar in april een aantal optredens gedaan.......dus valt allemaal wel mee. Bovendien komen ze eind nov uit met hun nieuwe CD, dus snap wel dat ze wederom willen gaan touren. |
|
Gothminister heb ik nog met Samael gezien, wat een stelletje kansloze posers zeg... Novembre is daarentegen wel weer leuk |
|
Ok, de Boerderij it is! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Voor mij word het denk ik Antwerpen, is misschien wel dichterbij dan de Boerderij :-) |
|
Gaaf! Vond Tiamat een van de hoogtepunten van Graspop 2007, en kijk hier dan ook erg naar uit! Hoop dat ze het echte oude werk links laten liggen en vooral veel spelen van Wildhoney, Prey en het laatste album. |
|
Ik heb Tiamat eigenlijk nog nooit slecht zien spelen; een band die het live altijd weet waar te maken! Festivals of zaaltjes zijn eigenlijk altijd oke. Hoogtepunt voor mij was 013 - 2005; grote zaal, weinig mensen, prima sfeer en een erg goede setlist! |
|
Concert destijds in de w2 samen met Moonspell was ook wel briljant denk dat ik maar eens in sweeterlake ga kijken |
|
a goed! novembre.. dan kan ik met een gerust hart de zaal te laat betreden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ook maar eens kijken of ik daar heen kan.. Tiamat & The 69 Eyes zijn geweldig!! |
|
Gothminister komt niet mee op deze tour. Scream Silence vervangt. |
|
+ Ava Inferi |
|
Jammer dat Gothminister niet gaat spelen, maar Ava Inferni nog nooit gezien, dus ben daar ook wel erg benieuwd naar! |
|
Scream Silence is inmiddels vervangen door Asrai. En dus ook 69 eyes, Tiamat en Ava Inferi. |
|
En die Novembre sukkels ook? Want die staan een maandje later weer in de Boerderij. Edit: Niet dus! Beter! quote: Hopen dat Asrai opent, dan hoef ik zeker niet te haasten. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 04-02-2009 21:54] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Index / Concerten |