|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:je bent offtopic! Fuck the world and fuck you |
|
Vergeet mij niet signature |
|
quote: Hehehe. Net trouwens een zoektocht langs de weg achter de rug, en raar maar waar, het mobieltje van mijn neef is weergevonden! (Er is wel een auto overheen gereden, dus hij doet het niet helemaal goed meer, maar goed...) Boeiender |
|
de kots van je neef ook nog kunnen terugvinden? |
|
quote: Ja, ernaast. Boeiender |
|
hehehe... had net lawnman aan de telefoon... was na z'n gig met Kleazer toch nog maar wel naar café Kremer in Holyshit gegaan... hehehe... nu dus brak die gast! |
|
Oh, ontopic: Tank 86 vond ik erg gaaf, lekker groovende rock. Wel mis je naar een paar nummers een zanger. Kleazer was erg gaaf, Berthil heeft een mooie stem, en de andere gitarist is een leuke nerd op het podium. Dozer. Damn, wat een energie van zo'n klein podium, erg gaaf. Al met al een mooi avondje livemuziek dus. Boeiender |
|
Through the eyes of Heathens...fenomenale plaat! Erg goeie live band...nu al meerdere keren ondervonden...en erg geschikte "drinking partners" ook! |
|
quote: Goed samengevat. |
|
quote: Laat me raden, het was de neef van Thieu die niet zo vaak meer uitgaat, maar toch in jullie stevige zuiptempo is gaan meedrinken... |
|
quote: Wij als bierliefhebbers zuipen niet, we genieten. Maar wel bingo ja. Boeiender |
|
quote: en VT zat er ook dicht tegen aan... |
|
quote: Wij hadden nergens last van... Stoer hè. Boeiender |
|
hehehe... ach ja, leve de beroepshouding! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |