|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 11 okt Taken by Force Festival : Emerald, Vortex, Martyr, Assault, Berthus Westerhuis & friends doors 17.00 entree 10,- lokatie Front Vroomshoop www.frontvroomshoop.nl |
|
Burn speelt ook www.myspace.com/burnmusic |
|
|
|
+ Scionics |
|
Nog een roadie nodig?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
vet! eens even kijken of dat tzt uitkomt Je moeder. |
|
quote: We hebben nog geen bier proef roadie die kijkt of het bier de juiste temp heeft goed van kleur en smaak en of je er wel harstikke kachel van wordt natuurlijk |
|
al wel een bob? Je moeder. |
|
quote: Ja d'r is er altijd weer een bewust onbewust bewuststeloos |
|
hoop dat ik der bij kan zijn, klinkt leuk! Je moeder. |
|
cool |
|
quote: Kump goei, ik proef het bier wel voor Ik ga er gewoon bij zijn, eem kiek'n of denne neanderthaler van een Berthus nog kwiek genoeg is whahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
18.00 - 18.40 SCIONICS ( 40 min.) 18.40 - 19.00 ombouwen 19.00 - 19.40 BURN ( 40 min.) 19.40 - 20.00 ombouwen 20.00 - 20.45 MARTYR ( 45 min.) 20.45 - 21.05 ombouwen 21.05 - 21.50 BERTHUS & HEAVY FRIENDS ( 45 min.) 21.50 - 22.10 ombouwen 22.10 - 22.55 VORTEX ( 45 min.) 22.55 - 23.15 ombouwen 23.15 - 00.00 EMERALD |
|
quote: hahahahaha |
|
Is ombouwen de pauzeact of zo. Staat er wel vaak bij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Jep een soort van striptease maar dan anders, keerl naar wief en andersom |
|
*up* voorverkoop loopt |
|
4 okt warm up party in Uelsen [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 25-09-2008 0:35] |
|
|
|
morgen |
|
(Ik zal het hele verhaal hier ook even neerzetten) Taken by force was fokking geniaal gisteren. Gezellig zootje en een volle bak. Meer dan 200 bezoekers hoorde ik? Het gaat goed met het Front! De eerste band die ik zag waren Chainsaw. Leuke band. Die gasten hadden de sfeer en de show van de oer-heavy metal goed onder de knie. Maar strak spelen is blijkbaar voor poseurs. Daarna werd ik overdonderd door Martyr. Dit soort pure heavy metal/hardrock is eigenlijk mijn muziek niet echt maar deze gasten waren zo strak en speelde met zoveel energie dat het gewoon aanstekelijk was. Toen was het tijd voor de dinosaurussen van Bertus Westerhuis and friends en Emerald. Ook hier gold hetzelfde als voor Martyr. Deze oudjes speelde de meeste huidige bands totaal van het podium. Ik durf zelfs te zeggen dat Emerald qua podium presentatie kan meten met Iron maiden en Judas priest. Een prachtige avond dus! Ps. Ik kreeg weer helemaal een familie gevoel bij het laatste nummer dat Emerald deed. Die cover van Dark wizard I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik sluit me volledig aan bij XnegX, wat was DAT een gaaf feestje zeg, zaterdagavond. Ik heb ontzettend genoten! Front: Meer van dit soort feestjes op loopafstand graag! Goed gedaan! (Ook grappig om te horen trouwens dat er om half 10 al dubbel zoveel bier doorheen was gegaan dan normaal gesproken op een hele avond!?). Gelukkig hebben jullie nog bier laten komen . ..."Hate can only create more hate"... |
Index / Concerten |