|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geurfest... Zet eens een datum neer, plaatje doet't niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Je beschikt niet over de nodige permissies om deze bijlage te downloaden" LAWL. Bruce Banner |
|
Achter wat voor kinder pc zit jij dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kinder pc? Bruce Banner |
|
Filter ed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geen filter. Klik eens op die link. Bruce Banner |
|
Speelt Elexorien niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
datum toegevoegd , maar waarom dat plaatje het niet doet is mij nou niet helemaal duidelijk! Maar komen , errug gezellig heur! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Euh... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bruce Banner |
|
zo , nu met plaatje! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
ah daar ben ik vast wel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Een Fritzl. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aanwezig... Alleen jammer van Cult Ellifix, dat is een beetje erg lelijk hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Wellicht is Kimmey aanwezig, ondergetekende krijgt nog een biertje van U BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Is dat zo ja?? Het is de lichtinval ;') |
|
BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Ik ga proberen aanwezig te zijn |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
oooh ja , 't klinkt inmiddels ongeloofwaardig maar ScrotuM gaat eindelijk hun nieuwe demo-cdtje "OsculuM ScrotuM" presenteren! Dubbel lol! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Eindelijk muis ... Ik reserveer er alvast 1... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
aanwezig tot dan moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
nog 1 week ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Ben best benieuwd naar de schijf, echt zoiets wat je iemand voor zn verjaardag geeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |