IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Graspop: Tristania - My Dying Bride
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-03-2002 19:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Keken jullie toevallig al op de Graspop site? (WIE GAAT ER??) Ik vind het echt heel vreemd dat in de poll Tristania stukken hoger scoor dan MDB... echt zooooo raar...? Hoe kan dat nu?

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 08-03-2002 19:29 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-03-2002 19:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jamaar dit gaat speciaal over Tristania en MDB.

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 08-03-2002 19:47 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

ah zo
nu ja vind je dat zo raar?
"Which band are you most looking forward to to see this year?"
er zij er dus gewoon meer die tristania willen zien dan mdb

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-03-2002 19:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ja, net dat vind ik dus vreemd, ma swat, doe maar op slot want ik had niet gezien dater aleen topic over was.

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 08-03-2002 20:56 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Waarom meer mensen tristania willen zien?

Heeft MDB Vibeke Stene?

"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-03-2002 22:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

En ... heeft Tristania net een k*tcd uitgebracht?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 08-03-2002 22:04 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ach, kwaliteit wordt niet meer gewaardeerd hè.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-03-2002 22:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Tjah .. maar ik hoef My Dying Bride nu niet live te zien, hoewel MDB opzich 100% kwaliteit is. Het programma bestaat waarschijnlijk voor 40%-50% uit werk van The Dreadful Hours, en dat is dus echt niet om aan te horen

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-03-2002 22:12 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Die laatste Tristania lijkt me ook niet echt wat trouwens. En live hoef ik ze al helemaal niet meer te zien(alhoewel ik ze toen op Eurorock wel goed vond). Wat een arrogante losers zeg! Ik was overigens ook niet zo te spreken over die MDB cd.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-03-2002 22:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het gaat slecht met de wereld ...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-03-2002 22:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

gôh.

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 08-03-2002 22:59 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik vind de laatste CD van Tristania wel erg goed. Hoewel ik kan begrijpen dat het voor die-hard sliken is aangezien er flink met de computer wordt ge-experimenteerd.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 08-03-2002 23:07 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Mja, maar dat doen meer bands. Die er bij mij wel mee wegkomen. Ach, smaken verschillen.
Maar opvallend is het niet dat meer mensen Tristania willen zien. Zij spelen immers perfect in op de gothic hype.

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 09-03-2002 3:37 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Eh... Widows Weeds en Beyond the Veil waren toch nog van vóór de hype?

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 09-03-2002 3:40 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2002 3:37 schreef Yirroth het volgende:
Eh... Widows Weeds en Beyond the Veil waren toch nog van vóór de hype?

Hmmm, toen was dat gezever ook al wel aan de gang. Die gothic hype begon immers al begin jaren negentig. Maar toen was Tristania nog wel behoorlijk bezig jah.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-03-2002 14:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 maart 2002 22:59 schreef Yirroth het volgende:
Ik vind de laatste CD van Tristania wel erg goed. Hoewel ik kan begrijpen dat het voor die-hard sliken is aangezien er flink met de computer wordt ge-experimenteerd.
Inderdaad! Ik vind de laatste CD eigenlijk stiekem toch wel de beste van de CDs, en dat terwijl ik Widow's Weeds en Beyond the Veil al enorm goed vind. Het was wel even wennen, want hij is een stuk experimenteler dan de voorgaande CDs, maar naar een flink aantal keer luisteren komt de waardering vanzelf wel.

Overigens was 't live (eind september) wel even wennen aan de nieuwe stem, maar ik vond 't erg goed.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-03-2002 16:21 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb me erg goed vermaakt bij Trisantie in 013 vorig jaar. Maar aan de nieuwe cd ben ik nog niet gewent

bla...bla...bla...

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 09-03-2002 18:26 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 9 maart 2002 16:21 schreef Lady Rose het volgende:
Ik heb me erg goed vermaakt bij Trisantie in 013 vorig jaar. Maar aan de nieuwe cd ben ik nog niet gewent

Ik merk al, goed wodka-jus opgepikt onderweg. Nieuw bandje zeker Trisantie....volgende keer even wat langer uitslapen

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com