|
Auteur: |
|
|
|
|
Jamaar dit gaat speciaal over Tristania en MDB. |
|
ah zo nu ja vind je dat zo raar? "Which band are you most looking forward to to see this year?" er zij er dus gewoon meer die tristania willen zien dan mdb |
|
Ja, net dat vind ik dus vreemd, ma swat, doe maar op slot want ik had niet gezien dater aleen topic over was. |
|
Waarom meer mensen tristania willen zien? Heeft MDB Vibeke Stene? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
En ... heeft Tristania net een k*tcd uitgebracht? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ach, kwaliteit wordt niet meer gewaardeerd hè. |
|
Tjah .. maar ik hoef My Dying Bride nu niet live te zien, hoewel MDB opzich 100% kwaliteit is. Het programma bestaat waarschijnlijk voor 40%-50% uit werk van The Dreadful Hours, en dat is dus echt niet om aan te horen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Die laatste Tristania lijkt me ook niet echt wat trouwens. En live hoef ik ze al helemaal niet meer te zien(alhoewel ik ze toen op Eurorock wel goed vond). Wat een arrogante losers zeg! Ik was overigens ook niet zo te spreken over die MDB cd. |
|
Het gaat slecht met de wereld ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
gôh. |
|
Ik vind de laatste CD van Tristania wel erg goed. Hoewel ik kan begrijpen dat het voor die-hard sliken is aangezien er flink met de computer wordt ge-experimenteerd. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Mja, maar dat doen meer bands. Die er bij mij wel mee wegkomen. Ach, smaken verschillen. Maar opvallend is het niet dat meer mensen Tristania willen zien. Zij spelen immers perfect in op de gothic hype. |
|
Eh... Widows Weeds en Beyond the Veil waren toch nog van vóór de hype? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Hmmm, toen was dat gezever ook al wel aan de gang. Die gothic hype begon immers al begin jaren negentig. Maar toen was Tristania nog wel behoorlijk bezig jah. |
|
quote:Inderdaad! Ik vind de laatste CD eigenlijk stiekem toch wel de beste van de CDs, en dat terwijl ik Widow's Weeds en Beyond the Veil al enorm goed vind. Het was wel even wennen, want hij is een stuk experimenteler dan de voorgaande CDs, maar naar een flink aantal keer luisteren komt de waardering vanzelf wel. Overigens was 't live (eind september) wel even wennen aan de nieuwe stem, maar ik vond 't erg goed. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb me erg goed vermaakt bij Trisantie in 013 vorig jaar. Maar aan de nieuwe cd ben ik nog niet gewent bla...bla...bla... |
|
quote: Ik merk al, goed wodka-jus opgepikt onderweg. Nieuw bandje zeker Trisantie....volgende keer even wat langer uitslapen How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
Index / Muziek algemeen |