|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lekker op tijd dan. Heb ze zelf ook nog niet binnen, zal er straks even een mail naartoe sturen. |
|
Weet iemand hoe laat het begint? Staat normaal wel op de website maar ik zie het nu niet vermeld. Bla |
|
Staat nu onder "Satansconvention" onder het menu bovenaan de site. Einlass: 13:00 Uhr 14:15 - 14:45 Zonaria 15:15 - 15:55 Behexen 16:20 - 17:05 Desaster 17:30 - 18:20 Horna 18:40 - 19:40 Belphegor 20:15 - 21:45 Satyricon 22:20 - 23:50 Amon Amarth http://www.burningstage.net/satansconvention.php Kaarten inmiddels binnen |
|
Heb er achteraan gemaild en die van mij waren ook verstuurd... Verwacht morgen of overmorgen binnen. |
|
Heb je de wagen al vol Regeer? Je mag altijd hier slapen als je vrijdag ervoor naar H&H in de Azijnfabriek wilt! Bla |
|
Wij zijn met 3. Heb nog plek dus, maar ga vrijdag niet naar Roermond. Heel misschien nog naar Murder Manifest in Simplon, maar ligt aan Gerrie, want die komt vrijdag al over. |
|
Next time! Goede reis en zie je daar! Bla |
|
Behexen viel me zwaar tegen. Veel te veel nieuwe meuk. Het beukte dus niet echt meer. Horna was geniaal. Voor mij de topper van de dag. Satyricon speelde erg goed en strak, alleen zag er totaal niet uit. Wat een sjap zo, die Satyr. Verder ook helaas maar iets van 2 nummers van Nemesis Divina en voor de rest alleen de nieuwe troep waar ik geen reet aanvind. Helaas dus al helemaal geen geniale "Walk The Path Of Sorrow" of andere echte klassiekers. Van Belphegor alleen het brand-alarm meegekregen en Amon Amarth ook helemaal niets. Verder wel een leuk feestje weer! |
|
Was super super super gezellig. Onze Azijnfabriek date staat! Bla |
|
De foto's staan nu online op www.metalshots.com Zie ook: http://www.metal-hammer.de/Satans_Convention_Bilder_Galerie_2008_Amon_Amarth_Satyricon_Desaster_Belphegor.html Bla |
|
Waar is nou dat topic over Satans Convention 2009? Anyway, wie gaan er, wij zijn al met 8 en blijven daar pitten! Bla |
|
Gerrie en ik zijn er uiteraard ook weer bij! Gaan er een mooi feestje van bouwen daar. |
|
Ik ben er met Taake Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wanneer komen die lui weer naar NL? |
|
quote: Ah gezellie. Dan kom ik jou ook nog weer eens tegen. Ben er met een andere band haha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
't wordt dus een leuke reunie zaterdag! Bla |
|
quote: Als jij ook komt, wel ja On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: HEUY!!!! Ik hoop eind maart begin april en hopelijk ook met Urgehal erbij |
|
quote:Gezellig! Da's alweer een tijdje geleden ja.....met welke band ben jij daar? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nou, reken er nog maar eens niet te hard op, dat boekings agency staat erom bekend alles te cancellen wat ze boeken. Heb net nog met Ørjan gesproken en hij is al veel terughoudender tov de tour en dat boekingsagency. Effe afwachten dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik dacht dat Ørjan ook zei dat er na Satans Convention voorlopig even geen Taake shows meer kwamen? |
|
quote:Zou heul gaaf zijn @ Hub: regel jij het even voor me dan? |
|
quote:22 Januari in Sandness en in april op Inferno festival Oslo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Mocht de tour toch doorgaan dan zal het Roermond iig worden....Heuy had namelijk al interesse om ze te boeken Maar goed, de vraag is gaat de tour uberhaupt wel door gezien alle afzeggingen van andere tours door hetzelfde agency. Den Saakaldte/Troll/Pantheon I tour is zelfs al 4 keer afgezegd/verschoven helaas.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |