|
Auteur: |
|
|
03.10.2008: Devils Revenge Festival with following Bands: Shining + Eisregen + Transilvanian Beat Club + Totenmond + Samsas Traum + The Vision Bleak + Setherial + Crimson Ghosts + Nachtblut Where? Alte Rohrmeisterei, Schwerte/Germany http://www.devilsrevenge.de |
|
quote:Volgens mij is dat onzin, want dit optreden was al VEEL eerder bevestigd dan die in NL. |
|
Oh nouja zal best kunnen, dan heb ik dat over het hoofd gezien op de myspace van shining. Want voordat het bekend werd dat ze op devils revenge zouden spelen stonden de optredens in NL al lange tijd aangekondigd. Als ik 't goed heb! En nu ineens een financiele calculatie fout van de tourmanager oid. Maar goed. Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-09-2008 18:11] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
I wish i could understand something |
|
There was some controversy about whether or not Shining's appearance at "Devil's Revenge" has led to the cancellation of one or more Dutch gigs. Apparently it didn't. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Index / Concerten |