|
Auteur: |
|
|
Escape, Veenendaal Zaterdag 13 september 2008 MURDER MANIFEST www.murdermanifest.com (incl. album download) www.myspace.com/murdermanifest Death thrash in het straatje van Aborted, The Black Dahlia Murder, The Absence, God Dethroned. Ze hebben een kersvers debuut CD genaamd "Mental Surgery" welke als MP3 download versie al abnormaal veel gedownload is van de website. KYU www.kyuguild.com Lome, zelfs trage groovy metal afgewisseld met supersnel agressief gebeuk. Het doet af en toe denken aan Sepultura in een moderner jasje. Nu / Death core met o.a. oud leden van Dimension Seven ESCADRON www.escadron.net www.myspace.com/escadronmetal Beukende thrash metal in het straatje van Defleshed en Lamb of God. Ze hebben een zeer fijne nieuwe plaat "Tide of the Fallen". Info: www.escape-veenendaal.nl Escape Jongerencentrum J.G. Sandbrinkstraat 5 3901 EW Veenendaal Entree: 3 euro Start: 20:30 tot 01:30 Voorverkoop [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 03-09-2008 6:35] |
|
Zaterdag! |
|
Ah, misschien kom ik wel langs, ik begon me al af te vragen of Kyu nog bestond... |
Index / Concerten |