|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dat is toch ex-desensitised? edit: toch niet [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-09-2008 13:59] Je moeder. |
|
Ik ken alleen Devious maar ik ben vast wel aanwezig |
|
Eerst dit, daarna Aaltjesrock.. mooi ja! |
|
quote: wow, iemand die sinister niet kent niet dat ik het boeiend vond een paar jaar terug met rachel er nog bij Je moeder. |
|
hey gaaf! vast wel aanwezig |
|
quote: Je was vast in de war met Murder Syndicate Murder Manifest is iets heeeeel anders Verders dit optreden: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
die ja, ook iets met murder iig Je moeder. |
|
blue murder ;p |
|
|
|
Dit is wel n ritje waard vanuit Breda , es zien wat er in de mogelijkheden ligt |
|
Hmmm, interessant, ff in de gaten houden...hoewel ik me nu wle realiseer dat ik dat weekend al naar dutch doom day ga. |
|
Murder Manifest zal deze show helaas niet doen, Cypher zal in hun plaats spelen. Kan de topic titel worden aangepast? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Hey gezellig man! Komt Alla ook kijken? |
|
quote: Hier heb je meer kans dat de mods het zien: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2330435/13 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmm Walibleh of Hedonnn. |
|
Gezellig feestje!! zeker aanwezig |
|
8 euro is dan ook echt 8 euro... of komt er weer een euro "servicekosten" bovenop aan de kassa? Eens kijken in welke bezetting Sinister speelt en of ze Asphyx iig kunnen evenaren. ps: Arjan, kun je als programmeur dat kut-bier ook wegprogammeren? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 14-10-2008 17:51] |
|
Was het maar kut-bier! |
|
quote: Walibi en op tijd terug voor Hedon! |
|
"Kut-bier, 100% gebrouwen, uit vocht van vrouwen!". Aardige reclameslogan denk ik... |
|
quote: Kan niet, Walibi is tot 22 uur ivm de Halloweendinges en moet ervoor nog wark'n. |
|
schop... |
|
Hm toch maar niet naar toe. |
|
quote: |
|
quote: inmiddels over dit optreden heel jammer dat Murder Manifest niet kan spelen. Volgende keer veeeeel beter dan maar! ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |