|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dit programma erg handig en zwaar heerschen.. hoe kun van je .pte bestanden .midi maken, als het sowiezo al kan... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
k vind Guitar Pro beter |
|
file > export > midifile |
|
ik ken het niet, wat is het? |
|
Hoera Schredhead leeft weer hahahahah |
|
quote:thx! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
geen dank! |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dat schiet lekker op, zeg, nix geen 16 pagina's lang ofzo. Oud Vuil. |
|
ik denk dat niemand het programme kent, zoals ik |
|
oh.. ik had het idee dat het nog redelijk bekend was, maar nee.... maar iig weet ik wat ik wete wou duz... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Vraagje: kan je meerdere stemmen op een bar doen? Als iemand dat weet dan ben ik je eeuwig dankbaar |
|
quote: Ik ken en heb het |
|
Iemand? |
|
POWERTAB RULES Bij Grinroth wordt Powertab gebruikt om nummers te schrijven en/of vast te leggen. Omdat alle bandleden PT hebben kunnen we de nummers naar elkaar toe mailen en de nummers thuis ook oefenen. Dat is zeker een voordeel omdat de Viadukt, de plek waar we rehearsen, een "leuke" zomerstop heeft waardoor we al weken lang niet kunnen oefenen met de band. http://www.power-tab.net/ Wat ook een leuk muziekprogrammaatje is: Soundclub http://www.bluemoon.ee/history/scwin/ [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 06-08-2003 20:19] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Waarom moet dat programma zo moeilijk zijn. Na 30 seconden proberen heb ik nog geen noot op het scherm gekregen this user is dead |
|
Het programma is niet zo moeilijk. Probeer de noten in te geven via de tab met de cijfers. de noten verschijnen dan automatisch, daaarna kan je de lengte van elke noot nog aanpassen. Ik vind het beter dan Guitar Pro omdat je ook de notenbalken hebt, is handiger toch. |
|
k vind het een super fijn programma, helemaal als je noten kan lezen...ik kan der goed mee overweg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zelf gebruik altijd Power Tab, er zouden meer mensen moeten zijn die GRATIS software ontwikkelen. Guitar Pro mag dan beter ogen, maar ten eerste kost het geld en ten tweede heeft Power Tab nog net iets meer mogelijkheden, zeker als je het programma goed leert kennen. Op mijn site staan ook powertabs van mijn eigen bands/projecten etc. Instruction gedeelte. |
|
quote: Dat ga ik even nader onderzoeken |
|
Marcel, tof die tabs van je.. Jammer dat Powertab je onmenselijke licks niet voor me speelt op mijn gitaar |
|
quote: hahaha, nou je kan het wel |
|
op www.powertabs.net is trouwens een enorm archief met tabs, echt heel handig. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
`guitar pro 3 gebruik ik...vind het handiger dat power tab... bij guitar pro 4 heb je ook notenbalken.. bij www.mysongbook.nl kan je veel downloaden ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Metalheus: zie boven |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |