|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik had begrepen dat Erebus hierbij zou staan? |
|
Klopt dat had ik in mijn gedachten. Maar de keuze in op Braincasket gevallen. |
|
Beide bands zullen knallen als geen ander Ik heb er donders veel zin in! [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 07-09-2008 14:46] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-09-2008 11:27] |
|
Pfff heb ik weer. Wil iemand de code wel veranderen zodat de poster online gezet kan worden. Tis misschien simpel...maar als je nooi met codes werkt. Alvast bedankt!!! |
|
[ img ] link [ /img ] Zo makkelijk is het. Kan ik zelfs. Alles wel aan elkaar dan... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-09-2008 11:28] Bruce Banner |
|
Bedankt! Ik zal het onthouden hehe |
|
Aanwezig, Lijstje, Martijn Ronald Smeerik |
|
Martijn Ronald Smeerik Fredde [Dit bericht is gewijzigd door Fredde Kaddeth op 03-10-2008 17:16] Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Aanwezig |
|
Zin aan! |
|
TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Goh, zelf geschreven, ja? Het is me toch wat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nog twee dagen! Heb dr zin! |
|
Ik heb er ook veel zin in |
|
Zaal open 20:00 uur Aanvang Braincasket 20:45 Aanvang TMDC 22:00 uur Einde ongeveer 23:30 uur |
|
Lijstje van de mensen die ook komen, Nico Remon Lizzy Bert Roos Ramona Allard Erwin Mirjam compleet lijstje: Nico Remon Lizzy Bert Martijn Nienke Roos Fredde Ronald Smeerik Ramona Allard Erwin Mirjam wordt wel een vette avond |
|
Heeft dat gereformeerde tuig van de hoogeveensche Courant alweer geen advertentie willen plaatsen voor metal? Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Fredde, Klopt helemaal ...en waarom? geen idee!!!! |
|
@ Fredde, Ik weet het stond dr ook niet in. maar wel in een klein hoogeveens krantje grrrrr |
|
@ mental abuse: Goed om te horen dat jij ook de krant in de gaten houd!! |
|
quote: Altijd al zo geweest. Echt... let er maar eens op. Wel plaatsing bij niet metal. Ik heb die krant redactie al meerdere keren benaderd hierover, en de stomste smoes was wel omdat het podium ook bij de concurrent adverteert. gereformeerd volk Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ons doen en laten staat volledig in het teken van de Oudvaders dus de Gereformeerden kunnen hun ei volledig kwijt bij ons. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Amen Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Vanavond |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |