|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
2 October: DrDoom Grinding Halt The Blackest Grey Simplon Groningen Entree gratis? Aanvang nog onbekend. |
|
22:00 - 22:30 The Blackest Grey 22:45 - 23:15 DrDoom 23:30 - 00:15 Grinding Halt Word feest! Wie is erbij? |
|
Entree is gratis! |
|
100% aanwezig! Dr.Doom is altijd ovenvers en Blackest Grey wil ik ook eindelijk wel eens zien na ze zowat 10x misgelopen te zijn. |
|
Ovenvers [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 26-09-2008 11:48] |
|
Feest!!! |
|
LEUK! Suck my piss |
|
Moet naar een ander feest, dit was beter geweest. |
|
Zeg het maar af. |
|
Later komen is wel een idee, maar als jullie op tijd spelen wordt het sowieso krap (tot 22:00 uur werken en dan nog terug naar Groningen). |
|
We spelen niet vaak op tijd maar het kan wel eens gebeuren. |
|
Denk dat ik het nog wel even ga proberen, stukje meepakken moet sowieso mogelijk zijn! |
|
Gezellie, daar ga ik bij zijn!! |
|
Donderdag..? Hmja, moet maar weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Morgen! |
|
-1 Te ver uit de richting. Speel ze. Bruce Banner |
|
Ik ben er wel efkes! |
|
*kijkt naar buiten* Morgen maar EGF in Vera me dunkt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb niet zoon zin vandaag Suck my piss |
|
Fucking hard!!!! |
|
Tering, hard naar de klote, 2 uur gepit, 1 van de eerste treinen gepakt en nu naar werk Geniale avond! |
|
Het was zeker gezellig [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 03-10-2008 12:36] |
|
ja, het was zeker gezellig! denk dat ik niet de meest intellectuele levensbeschouwende filosofische vraagstukken heb lopen verkondigen (wist niet dat ze voor 2 muntjes een aardig glas whiskey in de Simplon schenken, hulde!!!) maar wel www.1priest1nun.com voor degenen die hem nog niet kennen. |
|
He Merlijn als je 50 posts hebt kan je in het onzin topic dinges, kan je aan de lopende band smerige shit posten |
|
oh dan ben ik er bijna... allereerst dus nog even mensen hier lastigvallen met vieze posts |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |