|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Decapitated - Human's Dust |
|
Dismember - Like an everflowing stream Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Absu - tara |
|
Goud van Oud --> Q65 - Ann Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
J.C. - Sunday Morning Coming Down (Live '94) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Yeah, wereld dubbel lp! Dit is btw een andere hoes. NP: metallica - all nightmare long En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heeft jezus live gespeeld? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Drama - The Echo Of Madness Bruce Banner |
|
Darkthrone - these shores are damned En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
System of a Down - Sugar Faustian Spirit of the Earth |
|
Necrophagist - Intestinal Incubation Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Angantyr - Den Store Krig Faustian Spirit of the Earth |
|
Xasthur - Gate through Bloodstained Mirrors [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-09-2008 6:01] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nile - In Their Darkened Shrines |
|
Leviathan - The Idiot Sun Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Leviathan - Ye Whom Shadows Move Towards Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gris - La Dryade |
|
Leviathan - Fucking Your Ghost in Chains of Ice Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Lurker of Chalice |
|
Xasthur - The Eerie Bliss of Torture (and Solitude) Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Xasthur - May your Void become as Deep as my Hate Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Carpathian Forest - Fuck you all (album) Bier, Metal en Bloemetjes! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |