|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: At The Gates - The Swarm. Is de opener van hun mini Terminal Spirit Disease en voldoet redelijk aan je eisen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien kun je de laatste 30 sec. van Dimmu Borgir - Fear And Wonder doen, en dan meteen daarna Blessings Upon The Throne Of Tyrany (ook van DB )? Tzijn 2 opvolgende nummers, dus als je aan een (gebrande?) versie ervan kunt bemachtigen moet daar wel wat leuks mee te doen zijn denk ik.. Of anders neem je gewoon Mortician? Heb je weliswaar geen muzikale intro, maar tis toch een intro, en het stuk daarna is meestal wel hard iig [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 10-03-2002 2:56] 11.45: restate my assumptions |
|
Check Nile The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nile is natuulijk de band bij uitstek voor dit soort gelegenheden. Maar probeer Unholy ook eens. Niet superhard maar wel allesvernietigend! |
|
In from Wilderness came Death van Thyrfing? niet erg hard, maar wel leuk: het laatste deel van de intro en daaropvolgend XXX van Marduk. of Glorification of the Black God van Marduk? damn, ik heb hier echt lol in |
|
Emperor Anthems To The Welkin At Dusk, de overgang van Alsvartr (The Oath) -> Ye Entrancemperium is te gruwelijk voor woorden. Alleen de intro is wat langer dan 30 secs. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Fight fire with fire van Metallica. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Emperor - A Fine Day To Die... Intro duurt volgens mij wel wat langer.. maar erg lekker nummer |
|
quote: Beter de originele, die's nog toffer!!!! Euhm... King Diamond - Funeral + Arival!!! HARD-heerschend! Ik, Wil Schuurman |
|
Stukje morbid angel voldoet eigenlijk ook wel vind ik. neem bijvoorbeeld kawazu en daarna summoning redemption. lijkt mij hard zat voor een toneel stuk. moet het harder prop je een ander nummer erachter. ze hebben wel meer van die mooie stukkies. je kan ook cesar's palace nemen en dan hatework my lifework erachter knallen. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
tja het is een beetje vaag moet het heel episch zijn, of gewoon brute death metal. Thyrfing is totaal anders dan Morbid Angel/Nile en je krijgt een hele andere sfeer. misschien dat mensen die normaal niet naar metal luisteren het verschil niet eens horen |
|
als je een korte intro wilt moet je vomitory-revelation nausea gebruiken intro duurt plus minus 3 sec. No meat is sweater |
|
of nog anders, suicide note pt 1 en vervolgens pt 2 van panthera. das bijna intro en daarna stukje bruut raggen. maar het is inderdaad wat je wilt uitdragen qua sfeer, want daar heef took muziek keuze mee te maken "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Heavy metal zeg je, mmmm doe je Iron Maiden met Hallowed Be thy name, en dan de Cradle of Filth versie, die beukt aardig door! |
|
Nog een keer Emperor, in het nummer "In the worldess Chamber" zit rond de 3 minuten +/- 30 secs. zeer rustig, en dan een overgang naar hard. Precies wat u bedoeld. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
probeer eens nummer 6 van Immortal's Battles in the North! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Aaargh... wat een nutteloos topic is dit zeg.... Je (de topicstarter) weet zelf toch het beste waar het toneelstuk over gaat, wat voor concept het heeft en dus wat voor muziek je erbij zoekt?!? En mocht het echt niet uitmaken wat voor soort muziek, als het maar hard is en aan de genoemde eisen voldoet, dan kun je zelf toch ook wel iets verzinnen? Je gaat mij immers niet wijsmaken dat je geen superharde nummers kent met een introtje ervoor.... Anyway... mocht je nog steeds om inspiratie verlegen zitten: Limbonic Art - In Abhorence Dementie (1ste nummer) De vraag is natuurlijk of je een intro wilt die een beetje opbouwt of eentje die vanuit het niets ineens ontploft... |
|
nummer 9 van de grandeur of hell cd van diabolicum, sorry weet de titel van het nummer niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Echt harde nummers hebben geen zachte intro's The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
Luister eens naar Anathema met het lied "Silent Enigma". Veel succes met zoeken Groetjes SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
The Silent Enigma is niet mijn standaard voorbeeld bij een "super hard nummer" eerlijk gezegd :p Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat vind je van "Sign of the southern Cross" van Black Sabbath? Of anders "Gates of Babylon" van Rainbow. Allebei erg geschikt. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ion Storm van Dodheimsgard is ook wel grappig, al is het intro niet echt een intro. Verder kan ik je alleen niks aanraden van die band Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
deicide - once upon the cross Je moeder. |
|
Refused - New Noise heel rustige intro van ongeveer een minuutje, daarna geschreeuw, echt heavy metal is het niet, maar wel erg gaaf |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |