|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo is dat. Respect! XnegativeX: Biertje? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Geweldig nummer, duurt toch al gauw een minuut! Maar wat ik wilde zeggen. Minor Threat schijnt zelf niet zo blij te zijn dat naar aanleiding van dat nummer een hele scene is ontstaan. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
double [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 08-08-2002 11:44] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:hehe die gasten liggen nu allemaal bezopen en stoned in de goot.... DROPOUT! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Tja, dat gebeurd wederzijds. Ik ken ook sXe die je tijdens een concert het bier uit de handen slaan. Tot zover respect. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote:excessen heb je overal REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
leuke lifestyle sXe, mits men het niet opdringt aan anderen.... uitleg is al genoeg gegeven zie ik sukkel |
|
Ik vraag me eigenlijk af waarom straight edge zo bekend is in de hardcore en niet bij andere muziekstijlen... met andere woorden: Wat hebbeen straight edge en hardcore nou eigenlijk met elkaar te maken op dat ene nummer van Minor Threat na? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 29-10-2003 21:08] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: dat komt omdat het back then in de hardcore/punk-scene is ontstaan en later verder uitgewerkt is, vandaar. en, nog iets, wat ik postte in het Straight Edge topic een tijd terug: quote: oke, is nog steeds wel hardcore-scene georienteerd, maar ja... het is iig een stuk breder als eerder. hmm.. maar nou heb ik nog de vraag een beetje ontwijkt.. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 29-10-2003 22:02] |
|
quote: Hehe, inderdaad, maar het is denk ik vergelijkbaar met dingen als anarchy bij punk... het hoort denk ik ook gewoon voor een deel bij die scene, hoewel er zoals overal uitzonderingen zijn... Het heeft dus verder niets met de muziek te maken lijkt me, alleen met de teksten. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja, muziek maken en wel of niet bierdrinken zijn natuurlijk onafscheidelijk. Wij maken dan ook liever-geen-spruitjes-maar--lasagna-gaat-er-wel-in-metal. this user is dead |
|
straightedgers kunnen altijd de bob spelen. Nog idealer: straightedger met eigen busje. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Met een joint in de mondhoek, een biertje in mijn hand en een wildvreemde meid die mij ff lekker aan de stok slobbert filosofeer ik over de problemen op deze wereld... Een kleine snol zit zo vol. |
|
Line up 17:00 - 17:25 Think It Through 17:45 - 18:15 A Step Apart 18:35 - 19:05 Go It Alone 19:30 - 20:00 Abusive Action 20:20 - 20:55 Omission 21:15 - 21:50 Uppercut 22:10 - 22:50 Blue Monday Vandaag @Goudvishal |
|
quote: Als ze uitgeslobberd is bakken we d'r op, op een volle maag kun je beter filosoferen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |