|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Er gaat nog een trein van Zevenaar naar Arnhem om 00:14 en desnoods nog een nachttrein om 02:21 |
|
Ik kom waarschijnlijk ook =] |
|
Het pendelbusje blijft rijden totdat er niemand meer is om te brengen. Het duurt idd ong. 5 minuten heen / 5 minuten terug. nog 5 dagen, fuck yeah! |
|
Naar Arnhem ja, ik moet dan nog naar Nijmegen om vervolgens de laatste bus naar Groesbeek te halen . Maar inderdaad, gewoon op tijd gaan, helaas niet heel HoB zien dus . |
|
quote: Hee jou ken ik ;P |
|
Zie je zaterdag, als je nog komt |
|
Ja ik heb al een slachtoffer die mee wil ^^ |
|
Jeej, fietsafstand. dus |
|
|
|
Ik ben ondertussen weer terug van t Geldersch Metal Treffen (ja ik weet het, heel vroeg want ik moest op mn zusje passen ) maar ik vond het echt supergaaf ^^ Echt jammer dat ik niet langer kon blijven! |
|
De foto's staan online op www.metalshots.com Even de plussen en minnen van dit eerste Geldersch metal treffen op een rij. ++ vroege opkomst van veel publiek ++ Bierprijs ++ Goede organisatie -- Licht, weinig frontlicht, en witte disco lichten pal achter de artiesten (zelfs met 1600 ISO een 1.8 lens en sluitertijd van 1/60 was het nog te donker) ---- De lichtman, 2 keer gevraagd de backlight iets minder te gebruiken. Volgens mij werd deze bij TLP en HoB vervangen, waarna ik eindelijk foto's kon maken. -- Het licht in de zaal tussen de bands. Ik moest de mensen bijna vragen om mee te komen naar het toilet of de spaarzame lampen bij de merchandise, om ze scherp op de foto te krijgen. -- Houten vloer, die na een paar biertjes in een glijbaan veranderde, waardoor een moshpit niet langer dan een minuut duurde. Samengevat: gezellige middag, maar een frustratie voor een fotograaf |
|
Erg leuk festival, voor de eerste keer en goed georganiseerd, leuke bands, goeie sfeer, en idd gladde vloer/podium Top dag! |
|
Was idd geweldig feest. Leuk opgezet. Profi sound en leukee bands. Hail of Bullets en Lucifer Principle Ubervet. Alleen dat bier is echt slecht gevallen (of was het dan toch die friettent |
|
Qua bands vond ik het niet bijzonder, maar het was een gezellig avondje! |
|
Ik had van Hail Of Bullets wel wat meer verwacht eigenlijk. Vooral die saaie intermezzo's om de speeltijd vol te lullen begonnen op een gegeven moment behoorlijk te irriteren. Voor de rest een zeer leuk festival, en wat mij betreft een belofte voor de toekomst. Erg leuke zaal ook, erg sfeervol. TLP en Thronar hebben wederom bewezen goede publiekstrekkers te zijn. |
|
quote: een vraag: waarom profileer je jezelf met zo'n gruwelijk lelijke foto als dit: http://www.blackbunny.nl/fotos/0/0/8/6/186.jpg waar je er uit ziet als een van de vele goedkope domme troela's uit de gothic/metal puber-scene.... terwijl je ook foto's hebt als deze: http://www.blackbunny.nl/fotos/0/0/5/7/379.jpg waarop je er uit ziet als een knappe (als in good looking) leuke intelligente meid? doe es niet! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |