|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen The Boys Are Back In Town van Thin Lizzy in je lijstje? Boeiender |
|
quote: ik was nog van plan het volgende schaduwlijstje in te sturen: Boys are back in town - Thin Lizzy Sweet home alabama - Lynyrd Skynyrd Boys don't cry - The Cure Last dance with mary-jane - Tom petty Southern man - Neil Young Proud mary - CCR Stairway to heaven - Led Zeppelin Alles van - Anouk Alles van - Golden Earring It's only rock'n roll - rolling stones Dan zou je niks van een arrow 500 lijst merken :-) |
|
LOL Boeiender |
|
Maar je hebt wel gelijk, ja. Ik luister op m'n werk ook altijd arrow en af en toe is het bedroevend, telkens dzelfde nummers. Soms denk ik ook wel eens: rock? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: bedoelde trouwens cahmire van zeppelin die dus vijf minuten geleden weer langskwam en tja rock... veel jaren 70 synthesizerzooi en wat we begin jaren '90 'knuffelrock' noem maar als ze de plaatjes nou gewoon eens twee of drie keer per dag zouden spelen in plaats van zes tot tien keer. dat zou al aardig wat schelen. komt natuurlijk ook omdat ze niet zoveel lullen (hulde daarvoor trouwens) en omdat ze niet zoiets hebben als en alarmschijf of een plaat die je bij radio 3/538/Q etc. ieder uur hoort |
|
Niet zo veel lullen, helaas juist. Eeuwig zonde dat Curry alweer verdwenen is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nou, sommige dingen waren wel okay wat hij zei, maar af en toe draafde hij nogal door. En die sidekick van hem, die vent, dat was helemaal een schoothondje van curry, daar werd ik echt niet goed van. Dat meidje durfde tenminste tegen hem in te gaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Alexander Stevens (op z'n Engels) bedoel je. Ik vond Adam Curry's betrokkenheid maar gespeeld, vooral als hij zich over iets verbaasde. Dacht over alles wel een oplossing te hebben en zijn complottheorieën maken zijn geloofwaardigheid er ook niet beter op. Betreffende de muziek op Arrow is het idd veelal een herhalingsoefening, maar af en toe Maiden met Revelations en Wasted Years op Arrow doet mij toch wel weer glimlachen. |
|
Soms steek je echter wel eens iets op. Ik ken het nummer barracuda al tig jaar, maar wist nooit van wie het was. En dan hoor ik van manuela kemp (ofzo) dat het van heart is. Toen trok ik m'n wenkbrowser even op. Had ik niet verwacht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wel een lekker nummer, Barracuda, eens wat anders dan Alone. |
|
Ik ken allen mierzoete liedjes van heart, die ik alleen herken als ik ze hoor. Ik wist niet dat ze ook stevige muziek hadden gemaakt. Van bzn weet ik dat dan weer wel, maar die ouwe nummers hoor je dan weer niet op arrow. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: mooi nummer idd maar ik vind dat verplichte gelul van die kemp wel heel erg ingestudeerd, net of ze de schoolkrant voorleest met wist-u-datjes... |
|
quote: crazy on you is ook stoer die hele lp (dreamboat annie) is trouwens wel leuk dat all i wanna do is make love to you heb ik nooit representatief gevonden |
|
kom op jongens en meisjes waar blijven jullie lijstjes? had ik al verteld dat je er de gitaar van angus young mee kunt winnen? |
|
Crosby, Stills and Nash - Guinnevere Neil Young & Crazy horse - Hey hey my my Pink Floyd - Wish you were here Jethro Tull - Aqualung Queen - Innuedo Thin Lizzy - The boys are back in town Led Zeppelin - Dazed and confused Black Sabbath - War pigs Jefferson Airplane - White rabbit Ten years after - I'm going home Never have so many sacrificed so much for so few |
|
In mijn lijstje kwam wat Maiden voor, wat oude Genesis (Supper's Ready, Musical Box), Magician's Birthday van Uriah Heep en zo nog een paar minder bekende songs van bands die ze daar veel draaien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
geen slayer? foei! |
|
Ik had wel Slayer - Angel Of Death. Verder: The Who - A Quick One, While He's Away Thin Lizzy - Cowboy Song Iron Maiden - Killers Judas Priest - The Ripper AC/DC - Go Down The Rolling Stones - Midnight Rambler Frank Zappa - Catholic Girls Pink Floyd - The Great Gig In The Sky Scorpions - In Trance Niet helemaal in die volgorde, overigens... Bareuh... |
|
Ten years after - I'm going home ramt slayer er gitaartechnisch gezien en geluisterd 13 keer uit. Hoewel ik ze allebei niet vaak voorbij hoor komen. edit. Ik heb the seeker van the who nu vaker gehoord als dat ik het thuis op zet. Wat beter is. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-09-2008 10:16] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Rainbow-Stargazer Twisted Sister-Like a Knife in the Back UFO-Rock Bottom Montrose-I,ve got the Fire Scorpions-The Sails of Charon Black Sabbath-Electric Funeral Thin Lizzy-Massacre Pentagram (US)-Sign of the Wolf (Pentagram) Holocaust (UK)-Heavy Metal Mania Anvil-School Love |
|
quote: Held. quote: Held. Straks de "Live at the Fillmore East" opnames maar weer eens draaien. Volgens mij de enige CD in m'n collectie die ik nog steeds minstens een keer per week draai, in de zes (?) jaar dat ik 'm nu heb. |
|
Willekeurige volgorde: Def Leppard - Photograph Kiss - Lick It Up Scorpions - Rock You Like A Hurricane Van Halen - 5150 Whitesnake - Sailing Ships Black Sabbath - Turn Up The Night Iron Maiden - The Evil That Men Do Judas Priest - Reckless Metallica - Creeping Death Slayer - Mandatory Suicide Lekker mainstream. |
|
quote: IDD, kletste te veel, maar draaide wel goede platen! Arrow is een beetje de skyradio van de classic rock. Elke dag dire straits.... gruwelijk |
|
quote: Guitar Hero! |
|
quote: ja... want er zijn maar 100 rocknummers gemaakt, dus moet je elke dag de zelfde nummers draaien wederom: arrow= skyradio van de classic rock. + Curry was de enige die maiden draaide, dus dat zal nu wel afgelopen zijn. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |