IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mijn lijstje voor Arrow Rock 500 Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 12-09-2008 18:56 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

zoals ik al zei luister ik tegen beter weten in de afgelopen dagen naar arrow
vooral omdat ze toch wel een keer of zes per dag boys don't cry van the cure draaien en die vinden mijn zoontjes leuk omdat ik dat nummer zelf wel eens voor ze zing

maar het blijft een slechte zender waar je zelf dus wat aan kan veranderen:

quote:

De Arrow Rock 500 is de enige rock-lijst van Nederland waarbij jij, de luisteraar, totaal bepaalt hoe de samenstelling is. We dwingen je niet te kiezen uit een gelimiteerd aantal voorgeselecteerde platen, de keus is geheel aan jou.

en ik heb mijn lijst toch nog redelijk commercieel weten te houden. Had toch graag deicide met sacrificial suicide in de top 10 gehad, Burzum met Det som engang var, en wat andere nummers van slayer (reign in blood of evil has no boundaries), maar de gekozen platen hebben een grotere kans van slagen:

1 Angel of Death - Slayer
2 Bomber - Motörhead
3 Queen Bitch - David Bowie
4 Grinderman - No Pussy Blues
5 Unsuccesfully coping etc. - Type O negative
6 AC/DC - Girls got rythm
7 Boys don't cry - The Cure
8 Bad Girl - ZZ Top
9 Mean Girl - Status Quo
10 Blashyrkh - Immortal

En het lukte henk westbroek destijds om de (gedeelde) nr 1 van de vuurwerk 50 in de top 100 alertijden te krijgen, dus als iedereen nu gewoon angel of death in zijn lijstje zet, dan komt alles goed.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-09-2008 18:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Geen The Boys Are Back In Town van Thin Lizzy in je lijstje?

Boeiender

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 12-09-2008 19:05 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 18:57 schreef MR. N het volgende:
Geen The Boys Are Back In Town van Thin Lizzy in je lijstje?

ik was nog van plan het volgende schaduwlijstje in te sturen:

Boys are back in town - Thin Lizzy
Sweet home alabama - Lynyrd Skynyrd
Boys don't cry - The Cure
Last dance with mary-jane - Tom petty
Southern man - Neil Young
Proud mary - CCR
Stairway to heaven - Led Zeppelin
Alles van - Anouk
Alles van - Golden Earring
It's only rock'n roll - rolling stones

Dan zou je niks van een arrow 500 lijst merken
:-)

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-09-2008 19:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

LOL

Boeiender

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 19:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar je hebt wel gelijk, ja. Ik luister op m'n werk ook altijd arrow en af en toe is het bedroevend, telkens dzelfde nummers. Soms denk ik ook wel eens: rock?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 12-09-2008 19:49 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 19:20 schreef De Tegenpartij het volgende:

Maar je hebt wel gelijk, ja. Ik luister op m'n werk ook altijd arrow en af en toe is het bedroevend, telkens dzelfde nummers. Soms denk ik ook wel eens: rock?

bedoelde trouwens cahmire van zeppelin

die dus vijf minuten geleden weer langskwam

en tja rock...

veel jaren 70 synthesizerzooi
en wat we begin jaren '90 'knuffelrock' noem

maar als ze de plaatjes nou gewoon eens twee of drie keer per dag zouden spelen in plaats van zes tot tien keer. dat zou al aardig wat schelen.

komt natuurlijk ook omdat ze niet zoveel lullen (hulde daarvoor trouwens) en omdat ze niet zoiets hebben als en alarmschijf of een plaat die je bij radio 3/538/Q etc. ieder uur hoort

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-09-2008 20:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Niet zo veel lullen, helaas juist. Eeuwig zonde dat Curry alweer verdwenen is.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 20:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou, sommige dingen waren wel okay wat hij zei, maar af en toe draafde hij nogal door. En die sidekick van hem, die vent, dat was helemaal een schoothondje van curry, daar werd ik echt niet goed van. Dat meidje durfde tenminste tegen hem in te gaan.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-09-2008 23:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Alexander Stevens (op z'n Engels) bedoel je. Ik vond Adam Curry's betrokkenheid maar gespeeld, vooral als hij zich over iets verbaasde. Dacht over alles wel een oplossing te hebben en zijn complottheorieën maken zijn geloofwaardigheid er ook niet beter op.

Betreffende de muziek op Arrow is het idd veelal een herhalingsoefening, maar af en toe Maiden met Revelations en Wasted Years op Arrow doet mij toch wel weer glimlachen.

De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 23:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Soms steek je echter wel eens iets op. Ik ken het nummer barracuda al tig jaar, maar wist nooit van wie het was. En dan hoor ik van manuela kemp (ofzo) dat het van heart is. Toen trok ik m'n wenkbrowser even op. Had ik niet verwacht.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-09-2008 23:32 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wel een lekker nummer, Barracuda, eens wat anders dan Alone.

De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 23:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ken allen mierzoete liedjes van heart, die ik alleen herken als ik ze hoor. Ik wist niet dat ze ook stevige muziek hadden gemaakt.

Van bzn weet ik dat dan weer wel, maar die ouwe nummers hoor je dan weer niet op arrow.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 12-09-2008 23:39 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 23:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
En dan hoor ik van manuela kemp (ofzo) dat het van heart is.

mooi nummer idd

maar ik vind dat verplichte gelul van die kemp wel heel erg ingestudeerd, net of ze de schoolkrant voorleest met wist-u-datjes...

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 12-09-2008 23:40 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 23:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ken allen mierzoete liedjes van heart, die ik alleen herken als ik ze hoor. Ik wist niet dat ze ook stevige muziek hadden gemaakt.

crazy on you is ook stoer
die hele lp (dreamboat annie) is trouwens wel leuk

dat all i wanna do is make love to you heb ik nooit representatief gevonden

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 13-09-2008 21:28 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

kom op jongens en meisjes

waar blijven jullie lijstjes?

had ik al verteld dat je er de gitaar van angus young mee kunt winnen?

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 13-09-2008 22:12 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Crosby, Stills and Nash - Guinnevere
Neil Young & Crazy horse - Hey hey my my
Pink Floyd - Wish you were here
Jethro Tull - Aqualung
Queen - Innuedo
Thin Lizzy - The boys are back in town
Led Zeppelin - Dazed and confused
Black Sabbath - War pigs
Jefferson Airplane - White rabbit
Ten years after - I'm going home

Never have so many sacrificed so much for so few

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-09-2008 22:35 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

In mijn lijstje kwam wat Maiden voor, wat oude Genesis (Supper's Ready, Musical Box), Magician's Birthday van Uriah Heep en zo nog een paar minder bekende songs van bands die ze daar veel draaien.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 14-09-2008 10:04 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

geen slayer?

foei!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-09-2008 10:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik had wel Slayer - Angel Of Death.

Verder:

The Who - A Quick One, While He's Away
Thin Lizzy - Cowboy Song
Iron Maiden - Killers
Judas Priest - The Ripper
AC/DC - Go Down
The Rolling Stones - Midnight Rambler
Frank Zappa - Catholic Girls
Pink Floyd - The Great Gig In The Sky
Scorpions - In Trance

Niet helemaal in die volgorde, overigens...

Bareuh...

De Tegenpartij
Posted 14-09-2008 10:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ten years after - I'm going home ramt slayer er gitaartechnisch gezien en geluisterd 13 keer uit. Hoewel ik ze allebei niet vaak voorbij hoor komen.

edit. Ik heb the seeker van the who nu vaker gehoord als dat ik het thuis op zet. Wat beter is.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-09-2008 10:16]

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-09-2008 11:59 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Rainbow-Stargazer
Twisted Sister-Like a Knife in the Back
UFO-Rock Bottom
Montrose-I,ve got the Fire
Scorpions-The Sails of Charon
Black Sabbath-Electric Funeral
Thin Lizzy-Massacre
Pentagram (US)-Sign of the Wolf (Pentagram)
Holocaust (UK)-Heavy Metal Mania
Anvil-School Love

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-09-2008 12:21 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2008 22:12 schreef jeroen83 het volgende:
Ten years after - I'm going home

Held.

quote:
Op 14 september 2008 10:14 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ten years after - I'm going home ramt slayer er gitaartechnisch gezien en geluisterd 13 keer uit.

Held.

Straks de "Live at the Fillmore East" opnames maar weer eens draaien. Volgens mij de enige CD in m'n collectie die ik nog steeds minstens een keer per week draai, in de zes (?) jaar dat ik 'm nu heb.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-09-2008 18:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Willekeurige volgorde:

Def Leppard - Photograph
Kiss - Lick It Up
Scorpions - Rock You Like A Hurricane
Van Halen - 5150
Whitesnake - Sailing Ships
Black Sabbath - Turn Up The Night
Iron Maiden - The Evil That Men Do
Judas Priest - Reckless
Metallica - Creeping Death
Slayer - Mandatory Suicide

Lekker mainstream.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2008 17:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 20:23 schreef Sater het volgende:
Niet zo veel lullen, helaas juist. Eeuwig zonde dat Curry alweer verdwenen is.

IDD, kletste te veel, maar draaide wel goede platen!

Arrow is een beetje de skyradio van de classic rock. Elke dag dire straits.... gruwelijk

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2008 17:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 23:32 schreef Lionheart het volgende:
Wel een lekker nummer, Barracuda, eens wat anders dan Alone.

Guitar Hero!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2008 17:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 19:49 schreef ##**Boemba**## het volgende:
maar als ze de plaatjes nou gewoon eens twee of drie keer per dag zouden spelen in plaats van zes tot tien keer. dat zou al aardig wat schelen.

komt natuurlijk ook omdat ze niet zoveel lullen (hulde daarvoor trouwens) en omdat ze niet zoiets hebben als en alarmschijf of een plaat die je bij radio 3/538/Q etc. ieder uur hoort

ja... want er zijn maar 100 rocknummers gemaakt, dus moet je elke dag de zelfde nummers draaien

wederom: arrow= skyradio van de classic rock.

+ Curry was de enige die maiden draaide, dus dat zal nu wel afgelopen zijn.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com