|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kneitervet. |
|
Is dat niet die Ladytron-achtige band? Staat me bij dat ik het wel cool vond, maar kan het me even niet voor de geest halen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ladytron ken ik niet, maar ga ik nu wel checken! |
|
Gaaf dit! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
ja valt in het straatje met Mr. Oizo, Justice, Crookers, Boys Moize, Simian Mobile Disco, Brodinski, Midnight Juggernauts, D.I.M. check it oouutt.. |
|
ja joh, klopt, kekke poep is dit! volgens mij stonden ze ook op lowlands...doet me super veel aan justice denken |
|
wat ik hoorde had wel z'n momenten. Vaker luisteren denk ik/// Suck my piss |
|
O, tis een band. Ik dacht hier meteen aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ken alleen courtship dating van mtv brand new, die is erg leuk, zal de rest eens gaan checken. |
|
Zeker doen, de nummers zijn behoorlijk uiteenlopend, maar ik kan ze vrijwel allemaal wel waarderen! En Spirit In Black bedankt voor mijn nieuwe to-do-list. |
|
quote: Ladytron was een goede tip! quote: Met de meeste van deze namen kan ik niet zoveel, maar Justice is wel gaaf en bij Boys Noize ben ik er nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind. Het nieuwe Crystal Castles album (II) is weer erg vet! Dat ze af en toe wat muziek van andere artiesten gebruiken zonder daar toestemming voor te hebben gekregen zien we maar door de vingers. |
|
Emilie Simon en dan ook nog Crystal Castles Erg toffe muziek, ken het ook pas een week of 2. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ik heb besloten dat ik dit tof vind! |
|
Zelfs ik heb dat man |
|
Haha, goed bezig! |
|
Np: Crystal Castles – Untrust Us Even checken dan maar |
|
En? |
|
het groeit niet echt hier. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja hallo! |
|
De Groeten! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hmmz, mij een beetje teveel super Mario invloeden... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Na 3/4 cdtje groeit het hier ook nog niet. |
|
quote: ik heb het iig geprobeerd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |