|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De Amerikaanse band Devastation zoekt voor de periode 24,25 en 26 oktober Nederlandse podia. Support act is het Nederlandse State:chaos. Velen van jullie zullen Devastation nog wel kennen uit de beginjaren 90. Ze hebben 3 albums uitgebracht (Violent Termination, Signs of Life en Idolatry). www.myspace.com/statechaos www.myspace.com/devastationthrash Het pakketje is niet duur (met de nadruk op niet). Voor reacties graag mailen naar edenroccos@planet.nl. [Dit bericht is gewijzigd door RoccoZelluf op 03-10-2008 9:32] |
|
de 25ste spelen ze al in Sittard? dit zou nog iets zijn voor de Little Devil in Tilburg... |
|
waar in Sittard? |
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Idolatry is mijn Favo Thrash album EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
signature |
|
25 oktober spelen Devastation en State:chaos in Downtown te Sittard (Zuiden van Nederland). |
|
Nee, ze zijn nooit in Europa geweest. Het wordt ook nog flink aanpoten, want ik heb het idee dat er geen enkele zaal is geinteresseerd in Devastation. Maarja het is ook kort dag en veel zalen hebben hun programma voor dit jaar al rond. en dan te bedenken dat we het bijna voor niets aanbieden. |
|
niet in België deze keer? signature |
|
Probeer het Popfront in Zwolle anders voor de zondag, die hebben wel vaker metal op zondagmiddag. Boeiender |
|
Email Earik mortem eens voor Gigant, Apeldoorn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Had me cool geleken voor Unitas, Wageningen, maar wij hebben geen lege avonden meer die data. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: ben al bijna een jaar niet meer werkzaam voor gigant, doe alleen nog één keer a dark x-mas (op kerstavond.....) dusch. |
|
quote: topband, ik ben zeker aanwezig. zoals ik al zei: Little Devil in Tilburg, top locatie voor deze band! |
|
Ik kreeg ook een mailtje inderdaad, erg nette prijs zoals je al zei ja! Helaas is het programma hier voor die tijd ook al rond |
|
quote: Ow..ik ben al een tijdje uit de A'doornse scene...heeft iemand wel t stokje overgenomen dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Probeer The Rambler in Eindhoven anders eens. |
|
Vera Groningen misschien?! Eindelijk weer eens een beetje metal daar.... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Negasonic in Aalst signature |
|
quote: dat is ook prima, lekker dicht bij huis |
|
Yes, twee dagen zijn nu geboekt. Hopelijk vinden we nog een zaal / kroeg voor de zondag. DEVASTATION (USA) + STATE:CHAOS (NL) 24-10 : JC Todo, Best 25-10 : Downtown, Sittard Voor info en/of belangstelling : edenroccos@planet.nl |
|
Ben aanwezig in Best Never have so many sacrificed so much for so few |
|
GVD die moeten naar België komen vzw Sandstorm al geprobeerd??? of deze : Metalzone Gent metalzonegent@telenet.be Mario en Corry van de Metal Zone / eigenaars van Rock Tribune zeker es vragen!! met groeten van Bart signature |
|
quote: en 2 dagen aanwezig! |
|
Heb net een mail naar Metalzone de ddigitale deur uit gedaan. You Never Know !!!!!!!!! |
|
En trouwens erg vet Mokka dat je allebei de dagan komt kijken. Moeten we dan maar even een pilsje op drinken een van de avonden. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |