|
Auteur: |
|
|
dat is el niño geloof ik. KUTBAND |
|
Gigantische baggerband, =nu-metal Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
sorry ik ken het niet, en als je iets dik wilt maken doe je dat met deze haakjes [], kijk zo: fatsig |
|
quote: Had ik al gefixed Sommige forums gebruiken echte HTML code voor die tags en andere weer [ ]. One day I'll learn, till then Hakkuh |
|
O wee, wanneer ik de Aardschok van januari doorbladerde, die groep stond daarin, effe geschrokken van de foto's, jamaai, wat staat hier nu in?!?! , hatelijke band, nu-metal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
speelden die niet in het voorprogramma van rammstein? |
|
quote: Neen dat was Clawfinger, en die vind ik dus WEL goed. When I grow up, there will be a day, when every body has to do what I say! When I grow up there will be a day when every body will do it MY WAY Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ill Nino ... das een meteorologisch fenomeen ... zorgt voor kutweer ergo ... band is kut |
|
Ben ik dan de enige die het wel een goeie band vin? Lijkt op linkin park? No way!! Luister "revolution/revoluction" maar es...en "What comes around" vink ook zeer goed |
|
Ik heb het ooit een keer gehoord. Vond het bijzonder kut toendertjd. |
|
Als je de naam alleen al ziet, kan je er al vanuit gaan dat het een nu-metal band is Ik, Wil Schuurman |
|
Ill Nino. pffff volgens mij plaatste Metal Mike die op nummer 1 in zijn jaarlijst in de aardschok....wat drank en drugs allemaal wel niet met je kan doen! wat een kut band! zuigt! rukt! agggggggggggg dood aan dat soort bandjes! dus als je vriendin vraagt wat het voor soort band is zeg je maar gewoon dat ze in het voorprogamma van de Josti Band gespeeld hebben! |
|
quote: Geweldig nummer idd, ik schrok me kapot toen ik het voor de eerste keer hoorde (iets te hard gezet ) [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 11-03-2002 21:56] |
|
Ill Nino ken ik el ja...heb er ergens een cd van liggen. Op zich staan er wat leuke ideeen op maar die cd kan me echt niet land boeien hoor. Maar goed dat ik heb gedownload heb hahhaahahahah |
|
Inderdaad, een gare ranzige kolere bende sebinsagoil |
|
Na Il Nino, EL FISH!!! Wat vinden jullie daar van? |
|
signature |
|
Uiteindelijke biedprijs: EUR 202,50 en dat voor zo'n schijtband |
|
quote: De vergelijking met Linkin Park is onzin... Ik heb alle 3 plaatjes liggen; ik ben zelf met deze band begonnen. Nu ik overal wat thuis ben in de metalwereld draai ik het spul niet zo vaak meer, maar vooral het eerste album kan me toch nog steeds wel boeien |
|
quote: Jij bent de oprichter? |
|
..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: Haha "Ja ik was eerst die mafketel-percussionist met dat rooie haar" |
|
quote: wtf anyway de nieuwe is niet te best geef mij maar de eerste twee, staan een paar prima nummers op signature |
|
Is altijd een band geweest die het moet hebben van een aantal sterke nummers, voor de rest is het niet veel soeps inderdaad. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Heavy Metal |