|
Auteur: |
|
|
Vrijwel zeker dat ik er bij ben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Donders kut datum, zit dan al in Leeds. Anders was ik hier ook heen gegaan. |
|
Misschien ga ik hier wel heen. Ben wel eerder voor 1 show naar Zweden afgereisd Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
hoe ga je heen dan? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vliegtuig Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
HEUY!!!! Vrijwel zeker aanwezig. Vliegtickets incl. tax en reservering komt uit op € 55,- PP. |
|
en dan nog 500€ aan bier erbij rekenen Je moeder. |
|
quote: HEUY!!!! Minimaal |
|
HEUY!!!! Entreekaartjes binnen, vliegtickets binnen, auto gehuurd en hotel voor 3 nachten geregeld Totaal € 240,- per persoon. |
|
quote: Daar is niks van te zeggen |
|
quote: |
|
quote:huub de gallier met wie ben je daar geweest,ik heb je daar gezien in de sneeuw met nog 3 galliers. De een nog zatter dan de andere in die kelder en BUBBA was er ook bij. Niels kwam over gevlogen. En de jagermeister was op. Hell yeah [Dit bericht is gewijzigd door sellie op 21-01-2010 11:45] |
|
quote: HEUY!!!! Hub was jammergenoeg niet aanwezig... je hebt ongetwijfeld mij met 3 vrienden gezien.... en dat de Jägermeister op was, is voor mij geen verbazing Heb je ons horen praten over Bubba?? Was wel toevallig dat die inderdaad daar is geweest [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 21-01-2010 11:50] |
Index / Concerten |