|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat kosten de tickets? En waar koop je die? hell is for people who believe in it |
|
gezellig met een paar kennisen uit Oss... OSS? wtf! :D Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Bij de Groene Engel en via hun webstek. Waarschijnlijk present trouwens, evenals deze Zaterdag bij het Battle Against Cancer Festival. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Denk wel dat ik aanwezig ben. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: +1 |
|
Zie dat ze ook Hail Of Bullets hebben staan, goed bezig. hell is for people who believe in it |
|
ben erbij |
|
quote: Maak er +2 van. Ik ga er ook zijn! Entoooooomed!! hell is for people who believe in it |
|
uiteraard is Setlist + 1 er ook bij |
|
quote: da's trouwens www.groene-engel.nl hell is for people who believe in it |
|
Ook toegevoegd aan het programma: Victimizer. Zij zullen de avond openen. |
|
Wij zijn er ook bij. Victimizer is ook gaaf! |
|
Nu weet ik zeker dat ik aanwezig ben. |
|
Cool, ben benieuwd naar de nieuwe gitarist. |
|
Gaat zo nog gezellig druk worden in Oss. |
|
*kick* 20:30 DOORS OPEN 21:00 - 21:30 SHOWTIME VICTIMIZER 21:45 - 22:30 SHOWTIME DETONATION 22:45 - 00:00 SHOWTIME ENTOMBED Schutters!! |
|
Aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Mooi, laat vertrekken dus |
|
Setlist: werk jij bij de Groene Engel toevallig? Weet jij of er nog genoeg kaarten aan de deur zijn? |
|
ik werk idd als vrijwilliger bij de Groene Engel en er zijn nog kaarten verkrijgbaar aan de kassa. allemaal tot vrijdag voor een avondje heerschende metal |
|
Vanavond |
|
Zin in! Over paar uurtjes maar eens richting bushalte |
|
en how was entombed? nog nummers gespeeld van hun eerste 2 platen? |
|
Entombed was vetttt!!!!!!!!!!! Vooral grappig dat de zanger straal bezopen was, constant de inhoud van zijn neus over het podium stond uit te blazen en ze bij de toegift ongeveer 5 keer hebben gezegd "nog eentje dan", waardoor ze zo'n 6 nummers als toegift hebben gedaan. En ja ze hebben nummers van de eerste cd's gespeeld al durf ik zo niet te zeggen welke. Optreden was in ieder geval super! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Geniaal optreden ja, zin in Speedfest |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |