![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() Ik dacht al, waarom zijn die lettertjes opeens zo klein geworden. Ik moet hier wel aan wennen hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wat nou ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ja maar ik ben al jaren gewend aan de oude lay-out en die vond ik ook best normaal. Ik had in ieder geval niet het idee dat er iets mis was ofzo. Moet wel zeggen dat dit er iets strakker uitziet. Ik zal er dan ook wel weer aan wennen hoor. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Kun je het weer terugzetten? ![]() ![]() |
|
Opera werkt toch net als FF met alternate stylesheets? In dat geval kan het wel ja ![]() ![]() |
|
quote: Yep. Volgens mij moet het inderdaad wel teruggezet kunnen worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Kan wel, gaat niet gebeuren. Zijn jullie soms lelijke website masochisten of zo? ![]() ![]() |
|
De vorige versie was veel mooier. ![]() |
|
LB, Opera zuigt toch. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
gewoon firefox nemen Je moeder. ![]() |
|
Tssk, Opera heerst Firefox er vierkant uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
nietus Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Inmiddels wel weer ja, ik ben maar weer overgestapt. ![]() |
|
quote: Verstandig Schaepje! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Ook vanwege problemen met YouTube en soms verneukte layouts, die zijn nu weg! En het laden lijkt lekkerder te gaan. Edit: En de 'adblock' is fijn, dat was voor mij de grootste reden om Firefox te blijven gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-12-2008 19:34] ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |