|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misty Mourning signature |
|
OT : zal wel Tristania zijn signature |
|
kan natuurlijk ouwe Theatre of Tragedy zijn signature |
|
Svartur Heild? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Kheb nog eens geluisterd op YOu tube, Tzou heel goe kunnen dat het die groep was ma Magica lijkt er ook wel redelijk goed op,nuja ik kan niet zo goed een onderscheid maken,ze lijken voor mij allemaal wat op elkaar (niet slecht bedoeld,zeker niet!) Bedankt! Groetjes Summer Gedachten zonder inhoud zijn leeg, opvattingen zonder begrip zijn blind. |
|
Enige nadeel is dat Magica niet Noors maar Roemeens is: ze hebben nu drie platen uit, zie http://www.metalstorm.ee/bands/discography.php?band_id=1230&bandname=Magica Het lijkt inderdaad gruwelijk op Nightwish ja, vooral de laatste. In november moet de vierde plaat uitkomen, en ik heb begrepen dat die anders zal uitpakken als de derde plaat... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het zal wel een van die 2 groepen zijn i guess nuja bedankt iedereen voor de reacties! Gedachten zonder inhoud zijn leeg, opvattingen zonder begrip zijn blind. |
|
quote: man homo, dit is toch onleesbaar. Against God and Government |
|
Slayer? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kun je foto's van jezelf posten? |
|
zomerspelen? die zijn net voorbij toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nadeel van Belg vs Nederlander zeker Gedachten zonder inhoud zijn leeg, opvattingen zonder begrip zijn blind. |
|
quote: Vandaar dat Belgen echt met alles helemaal niks bereiken. Against God and Government |
|
quote: Nee, kwestie van gewoon niet correct Nederlands kunnen of willen schrijven, aap! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ze hebben een wereldrecord: wereldduur-record kabinetten oprichten (en tevens de verhouding oprichten kabinet versus vallen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: bij ons zit er tenminste beweging in Geertjes oja, bij ons blijven ze leven signature |
|
quote: Die Velvet Darkness They Fear van hun is echt gaaf, een van de weinige Gothic platen die ik goed trek. |
|
quote: Kijk, daar gaat het al fout. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hoezo fout? Zit best leuk spul tussen. Het laatste werk van Epica rost de pannen van het dak De ouwde Tristania en Theatre of Tragedy zijn ook uitermate goed. Dus fout? Neuh, ligt meer aan je persoonlijke smaak denk ik, zoals zo ongeveer alles wel (dooddoener van jewelste) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
FOEI |
|
Ohjee. Krijg ik nu billenkoek Jenje? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Bats veur de kop ke-j kriege |
|
quote: Leaves' Eyes. |
|
The Sins of Thy Beloved? Edenbridge? Sirenia? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hey kben opzoek naar bands die zo ongeveer een beetje als cryptopsy klinken. ken jer zo'n of gewoon een band die vette technical death metal maakt geef een seintje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |