|
Auteur: |
|
|
Video compilatie van DEADCELL @ Occultfest 2008 nu te zien op : http://www.myspace.com/deadcellband thanks occultfest ! facebook.com/deadcellofficial |
|
ik heb mezelf gezien!! bestelling ! signature |
|
kan dat niet gewoon in het occultfest-topic? |
|
daarvoor moet je formulier C278 bis aangvragen via een C3.2A en B bij de RVA of VDAB signature |
|
Laibach! geweldig! TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Er zat een slotje op het Occultfest topic, vandaar een nieuw topic en : Laibach rules ! facebook.com/deadcellofficial |
|
Deadcell op Occultfest was gaaf. Uiteraard cd gekocht aldaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb het een stuk gezien, maar was zo naar de klote dat ik niet echt meer weet wat ik er van vond ... |
|
Ik vond het gaaf. |
|
facebook.com/deadcellofficial |
|
Hier vooruitlopende op het review van Occultfest alvast een paar fotootjes van Deadcell |
|
Damn, meneer Kroese, mooie pics wederom. Boeiender |
|
zeer mooi dat laatste signature |
|
sinds ze zwanger is van de zanger signature |
|
quote: LOL Dan heb je toch wat gemist!! Deadcell kwam net na haar toetreden tot Mytholic. Momenteel zit ze in Deadcell en SoulreaveR. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 24-09-2008 22:05] |
|
quote: Sinds een paar maandjes geloof ik. |
|
ze is zwanger van de zanger zeg ik je! signature |
|
quote:April/Mei ongeveer |
|
Zwanger van de zanger ???hahahaha facebook.com/deadcellofficial |
|
ja toch signature |
|
quote: zie je wel! signature |
|
... damn, 'k ben ook ff niet on-line geweescht!... ik zwanger?!... had ik zo'n dikke pens dan?! Mwoahhh... kinderen lijkt me niks hoor... slurpen al je tijd op! Bij de weg... doe mij maar lang haar hehehe |
|
Ik vond het om eerlijk tezijn echt verschrikkelijk op occultfest. Zal wel niet mijn muziek zijn. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Mijn ding was het ook niet, maar de show was wel erg gaaf. Erg gave gitaar ook op de bovenstaande foto! Dat is toch zo´n ibanez met een Geiger opdruk? |
Index / Concerten |