|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
13-10-2008 STUCfest proudly announce: Erwin's Birthday Bash DB Studio's Utrecht 18:30 aanvang 8euro entree To Kill (IT, GSR Music) - Hardcore Recon (USA, Rise Records) - Brutal Metalcore Liferuiner (CAN, Uprising Records) - Brutal Hardcore We Shall Rise (NL, Unsigned Records) - Brutal Metalcore INFO: www.myspace.com/stucfest [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 21-09-2008 22:53] |
|
gaaf en ook nog in de stad der steden! |
|
Hoezo? Het is in Utrecht toch? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Niet spotten met utrecht want anders haal ik een drankje voor je in db's! |
|
Liferuiner wil ik ook wel zien ja, dinsdag maar vrij vragen dan. Fuck the world and fuck you |
|
Vet toch, eindelijk Liferuiner eens live zien! Recon is ook bruut trouwens, wordt een hard avondje! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ook aanwezig, hoef ik niet meer naar Essen (y). En aan de reacties te lezen uit meerdere fora word het een leuk showtje. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 22-09-2008 0:09] |
|
quote: ballonnen meenemen is genoed! |
|
Een flinke pit ook goed? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: zeker, als je mijn rondvliegende benen en armen ontwijkt neeh, gaat echt heel erg vet worden! |
|
aankomende maandag!!!! |
|
Zeker!! Kan ik ergens kaarten halen/bestellen? Of kan het alleen aan de deur?! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik haal hem gewoon bij de deur. Dit gaat toch niet uitverkopen? Sowieso vroeg aantreden. |
|
alleen aan de deur, raakt denk ik niet uitverkocht maar zeker vroeg aantreden! |
|
Ok thnx!! Tot maandag Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
x x |
|
Hehe, dinsdag toevallig nog in A'dam te vinden? Bij The Red Shore en consorten? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
SOWIESOOOO! eerst maandag mn eigen show overleven |
|
enjoy man. had er graag bij geweest.... Fuck the world and fuck you |
|
Niet van de partij Mental? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: aaaight! Deez Nuts godenband! |
|
iedereen afkomen, niks afzeggen! be there or be a cow! |
|
No worries!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
sorry lui dan ben ik een cow. kan er niks aan doen... Fuck the world and fuck you |
|
Moehhhhh!! Dus je komt niet!? Waarom niet man, Liferuiner Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |