|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn pa had een andere variant als ik terug kwam van de docter: "Zo jong, heb ze ow verkearde medicijnen e'geaven?". de Docter heeft naast de medicijnen ook het voordeel dat ze daar (als er metal/grindbands etc optreden) een supervet geluid kunnen neerzetten. Dara kunnen nog veel podia iets van opsteken. @ Andre V: tot 21 uur. Ik moet er natuurlijk niet te vroeg zijn... |
|
SCHOP! |
|
quote: Das old school, deed ik zelf ook wel eens op vrijdagmiddag. Meestal moest er een vriendin mee om me te ondersteunen bij de enge dokter natuurlijk. Wel weer tien jaar geleden ghehe. |
|
mja net als café's als De Apotheek en De Kapsalon etc etc.. zo ging dat vroegah nieuw nrtje van Neon Black gehoord (op Frank te Riet's myspace, die neemt ze op), klinkt te gek! Ben benieuwd straks! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-10-2008 20:25] |
|
vrijdag alweer |
|
*skup* |
|
Jaja, 'eem kiekn wel. |
|
nummer van de nieuwe Neon Black deemooooo op: www.myspace.com/neonblack1 en nog een op: www.myspace.com/soundwavefactory |
|
SCHOP! nog mensen die morgen langskomen? |
|
ligt wel in de planning... |
|
+2 |
|
Kom ook wel hoor! Hoe laat begint t allemaal eigenlijk? |
|
Half tien toch? Maar hier nu twijfelen om te gaan, beetje ziekig. |
|
Hmmmmz oke, naja ik kom sowieso ietsjes later denk ik.... Maarja ben iig wel in de doc te vinden |
|
Ow, hehe, was dat vanavond al. Nou ja, kan ik mijn reputatie als niet-metal-weer mooi eer aan doen. Wel jammer, Scionics is een leuke band. Life doesn't get much better than this! |
|
Was weer een gezellige avond. Scionics wordt steeds beter, met name de zang, maar moet sommige nummers gewoon niet spelen (Child in Time klonk bij de hoge uithalen aardig vals). Neon Black bewees weer een kundige band te zijn, goede zanger, goede muzikanten all over, maar soms verlang je als publiek dat ze nét een tandje sneller doortrekken. Vooral de drummer is volgens mij redelijk gek op progressievere metal, wat hij ook demonstreerde, maar dat houdt op de een of andere reden de nummers ietwat vlak. Wel genoten met mijn cola'tjes. Boeiender |
|
Huh cola terwijl je kruipend naar huis kon? Of was je niet goed ofzo ? Anyway de zanger van Scionics is idd erg goed hebben ze de cover van Dio nog gedaan want die klinkt altijd super bij hem. see you at occultfest! |
|
quote: Ik was / ben nog niet helemaal fit nee, dan lijkt zuipen mij niet verstandig. En Dio heeft hij zeker goed onder de knie, DrDennuzzzzzz groeit elk optreden dat ik hem zie qua zang Boeiender |
|
Ja gave zanger! Scionics speelde Vicious Rumors, dan ben je altijd al goed bezig hehe. Was weer cool Neon Black stond ook als n huis. swingde de pan uit, gave nrs., en LeGrand is super (en Bart nog nooit zoveel zien headbangen bij een optreden haha ) Lang niet in de kroeg geweest, was weer gezellig met alle maten en (ouwe almelose) bekenden [edit]en lang niet meer echt gezopen lol [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-11-2008 23:04] |
|
quote: Vieux cola !!! Was inderdaad erg goed! Both trouwens, ben nog nooit zo tevreden geweest over de scionics zanger maar er viel opzich weinig over te klagen!! Neon Black was gewoon weer heerlijk out the pan aan het heerschen! Fijjjjn! |
|
quote:yeah met een ongezonde dosis verkoudheid (viel helaas niet weg te zuipen hehe) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-11-2008 23:32] |
|
quote: Volgende keer dan toch maar wat sterkers |
|
thuis al gehad, mooi man, cocktailshakers (wat er uit kwam ook trouwens) |
|
quote: dubbelgebruik FTW |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |