IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Help
Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 11-03-2002 11:49 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Hey iedereen,
Ik heb een dringent vraagje: Waar kan ik in Amsterdam uitgaan en geen Shakira( )horen??!!! Ik word er helemaal lijp van, nou heb ik een leuke tent gevonden (Korsakoff), maar de mens wil ook wel eens afwisseling vandaar mijn dringende vraag.
Alvast bedankt,
Keep on rocking!!!

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-03-2002 12:20 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

De Cave

ik ben er 1 keer geweest en ga nooit in Amsterdam uit maar De Cave is een coole tent.
7 dagen per week open.
als je een soort van metalkroeg zoekt tenminste.....

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 11-03-2002 12:28 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Weet je nog misschien ook waar in Amsterdam de Cave is? Ik kan het nergens vinden op het net. Maar heeeel erg bedankt voor je reactie.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2002 6:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is er al niet een topic over uitgaansgelegenheden in Amsterdam?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-03-2002 12:14 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

misschien heb ik het fout ... maar sam sam tegenover het hardrock cafe draait toch ook veel hardrock en metal ?

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 12-03-2002 17:10 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Sam Sam?? Tegenover het Hard Rock Café, zeg je? Ik zal e gaan kijken, maar als het maar niet zo iets is als het Hard Rock Café want daar ben laatst geweest en ik vond het 3 keer niks!! Ik kwam daar binnen en werd aangekenen alsof ik een of andere rare ziekte had! Daarna liep ik langs een tafeltje met een paar vrouwen (al wat ouder) en kreeg meteen een komentaar naar me toe gegooit van "Moet je eens kijken wat zei op d'r rug heeft!!!" Nou toen had ik echt zoiets van UP YOURS!!!!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 12-03-2002 17:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wat je op je rug hebt?

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 12-03-2002 17:13 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2002 12:28 schreef Shadowlands het volgende:
Weet je nog misschien ook waar in Amsterdam de Cave is?

Al schop je me dood......

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2002 17:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2002 17:10 schreef Shadowlands het volgende:
Sam Sam?? Tegenover het Hard Rock Café, zeg je? Ik zal e gaan kijken, maar als het maar niet zo iets is als het Hard Rock Café want daar ben laatst geweest en ik vond het 3 keer niks!! Ik kwam daar binnen en werd aangekenen alsof ik een of andere rare ziekte had! Daarna liep ik langs een tafeltje met een paar vrouwen (al wat ouder) en kreeg meteen een komentaar naar me toe gegooit van "Moet je eens kijken wat zei op d'r rug heeft!!!" Nou toen had ik echt zoiets van UP YOURS!!!!

nou wat had je op je rug ? (sorry k ben nu nieuwschierig)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2002 17:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ikke ook

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-03-2002 9:28 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Niks bijzonders (voor julli dan), een tattoo. Da's alles, maar laten we zeggen dat ie niet piepklein is dus die vrouwen waren een beetje gechokeerd, denk ik dan, je had hun kop moeten zien!!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-03-2002 11:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

FOTOOOOO!

Bazzio Attacks!!!

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-03-2002 12:01 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Kan ik je nu niet laten zien, ik zit nu op m'n werk. Maar ik beloof, dat ik het later naar je opstuur ok?

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-03-2002 12:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Prima, maar zet maar hier op het forum

Bazzio Attacks!!!

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-03-2002 12:15 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

O. K.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-03-2002 12:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Wist je trouwens dat je user icon niet werkt?
Hij verwijst naar de link: http://www.zwaremetalen.cm/unicorn
hier moet nog wat achter (.jpg of .gif), staat je plaatje trouwens op de zwaremetalen server?

Bazzio Attacks!!!

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 13-03-2002 12:21 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2002 12:14 schreef Paul het volgende:
misschien heb ik het fout ... maar sam sam tegenover het hardrock cafe draait toch ook veel hardrock en metal ?

Hardrock cafe is toch allang pleite? Is nu toch Planet Hollywood? Sam Sam is zeer ok!
Maar mijn favo (hard)rock/metal kroeg blijft Black&White op het Leidse Plein

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-03-2002 12:37 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Black & White is leuk om een biertje te drinken!! Was er Zondag middag nog, was wel beetje leeg, maar ach het was Zondag MIDDAG! Dus tja had ook nix anders verwacht!

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 13-03-2002 12:46 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Ik zit er sowieso altijd bij wijze van pre-party als er in de Melkweg een band speelt ofzo (zit letterlijk om de hoek).
Wat ik erg cool vind in Black&White is dat ze gewoon echt vanalles draaien. Van Rush tot Cradle Of Filth. Maar ook veel rock-klassiekers (Journey, Aerosmith etc.)
Het sfeertje is er gewoon goed

Heb 't er altijd erg naar m'n zin

[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 13-03-2002 12:50]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com