|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, had inderdaad niet goed gekeken qua tijd en biggernigger-style achter je drumstel zitten wordt inderdaad dé trend voor 2009! |
|
ah, kijk eens aan. in ieder geval is het 2008 en dus nog effe geduld hebben dus? |
|
ach... 2 x per week popfront is ook teveel van 't goede... morgen eerst biertje doen bij de Docter? |
|
en kom gewoon allemaal gezellig langs bij Popfront, daar is ook bier |
|
zal er zeker zijn! nu al dorst... |
|
quote: Meen je niet? Hebben ze daar bier? *goffrrrrrrrdomme, denk dak doar meer heb ezop'n dan die zwarte tovenaar* Boeiender |
|
quote: Niet meer. Rook en alcohol vrij nu. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zou wel eens tijd worden... Boeiender |
|
Bier is vies. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja, echt zo van BAH! Euh.... naja, tot morgen Dentzzzzzzzje? Boeiender |
|
Neuh. Ik blubber wel lekker thuis. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: huhuh....huh..huhuhuh.... Boeiender |
|
quote: En op zaterdagmiddag aanstaande. Huhuhuhuhuhuuh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
blub Fuck the world and fuck you |
|
Misschien nog wel even aanwazig om een biertje te drinken. |
|
Eerste band gemist die avond, dus daar kan ik weinig over zeggen. De tweede band was echt blubber/bagger hoe je het ook wilt noemen. En as usual was het geluid KUT!!! |
|
niks gemist dus? ik was in de veronderstelling dat het zaterdag was en dus niet kon. maar het was dus een vrijdag Je moeder. |
|
In mijn ogen heb je qua muziek niets gemist, maar het was wel gezellig hoor. |
|
quote: Ah welnee. Was best gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
was inderdaad een gezellige avond en voor Abducted een leuk eerste optreden buiten de provincie. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |