|
Auteur: |
|
|
Vet! alleen disfer dan, Anal Shock kon me in arnhem niet boeien. Fuck the world and fuck you |
|
Beetje vreemd, die andere bands met totaal andere stijlen. Disfear is natuurlijk extreem vet, ooit wel eens gezien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote:typaids! Fuck the world and fuck you |
|
Anaphylactic Shock vond ik toch best vet in Arnhem. |
|
ik heb geen smaak dat weet iedereen, maar ik vond het niet te doen toen in arnheim. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou ik moest er even aan wennen maar uiteindelijk wel gaaf, deed me een Crowbar met BM zang denken. |
|
en de outfit van die zanger kon echt niet. nu ben ik echt niet into fashion shit maar kom op zeg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Daar word de muziek niet slechter van, pikgezicht. |
|
quote:Niet eens ? Fuck the world and fuck you |
|
Death/black n roll? Jesus, wat moet ik me daarbij voorstellen :S Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:Elvis die gegangbangd wordt door Vargje |
|
quote: Dus toch Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
1 nov disfear + victims in az mulheim - mulheim +/- 30 min duitsland in vanaf venlo! das toch net een stukje vetter |
|
Hard! Doomriders heerst! Misshcien toch maar naar Rotterdam gaan dan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vind bands prima bij elkaar passen, hoop 1 van de disfear shows mee te pakken, hoorde dat Grief ook bij een show met Disfear staat! |
|
|
|
Komende zondag! |
|
Er zullen deze dag ook een tweetal distros (ook Relapse!) staan met een divers aanbod aan merchandise. |
Index / Concerten |