|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedzo! |
|
had eigenlijk nooit last van spam ... maar is idd wel een goede oplossing voor mensen die er wel de dupe van waren. |
|
leuk gedaan zo. Ik hoop dat het virusjes bespaard |
|
dank! dank! |
|
Hmm, misschien is het een meer gebruikersvriendelijke oplossing om achter de mail-knop een formpje te maken met subject en body enzo en dan daarmee het mailtje naar het adres in de database te versturen.. vanaf het adres van de ingelogde persoon in de database, eventueel. Dan kunnen spiders de adressen niet meer gappen en hoef je toch niet moeilijk te doen met het E-mail adres. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Daar heb ik ook nog aan gedacht ... komt misschien later nog wel een keer. |
|
staan kleine letters niet netter? |
|
hoop het had 2 virus mailtjes van beli mawr |
|
quote:Dan zie je het verschil bijna niet tussen kleine letter L en hoofdletter I I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: helmet: twan@.nl twan: twan@.nl heimet: twan@.nl Zow, opgelost ROFL! Paul.. dat converteren gaat nog niet helemaal goed. Dwz, dit zijn echt geen geldige adressen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Een goeie cash doet wonderen |
|
quote:Sterker nog.. valt me nu pas op eigenlijk, maar mijn E-mail adres wordt (netjes volgens mijn instelligen) niet getoond in mijn profiel. Nu kan niemand in reactie op iets wat ik post me een mailtje sturen zonder om m'n adres te vragen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Je moet aanvinken dat je e-mail adres op de site getoond mag worden. |
|
quote: ehmz dan stel je het toch in zodat hij wel zichtbaar wordt? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Dat wil ik dus niet want dan kan men mijn adres zien Naja, meer dat er geruchten gaan dat er al spiders zijn die plaatjes kunnen analyseren.. ligt m'n adres straks alsnog voor het oprapen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:ik denk en hoop dat dat nog wel meevalt. Er zijn niet zoveel mensen die ook werkelijk al die profielen gaan aanklikken dus ik denk dat het nog wel mee zal vallen met de overlast via ZM. Anders kan je ook een www.moerstaal.nl die laat je gewoon forwarden naar je gewone adres en mocht er SPAM enzo op binnen komen dan kan je je moerstaal adres gewoon opheffen en hier je profiel weer aanpassen en heb je nergens last van. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-08-2002 17:16] |
|
quote: hu-uh je wil niet dat men je mail adres ziet, maar wel op je kan reageren indien nodig...tja okay...je kan ook heel moeilijk doen he Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Het is meer een principekwestie natuurlijk, dat geef ik helemaal toe. Maar ik zit wel goed wat dat betreft, want ik kan met recht zeggen dat ik vrijwel nooit spam krijg.. het is echt uniek als er iets ongewensts in m'n mailbox staat en daar ben ik heel blij om en dat wil ik graag zo houden. quote:Ik beheer de domeinen waar ik m'n adressen heb zelf dus dat is het probleem niet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Als er keuze is kies ik zelf ook altijd voor niet tonen. Hier ligt dat dus anders omdat ik nu een ZM adres heb als mod. Anders zou ik hem niet tonen. Maar het is gewoon prettig om iedereen zelf een keuze te geven. En het maakt mij niet zoveel uit als er geen e-mail adres staat maar dan zal je er idd om moeten vragen. |
|
T.Verberk@chello.nl , is dat iemand van hier? Daar krijg ik wat vage mailtjes van... |
|
quote: over de burzum war tab? |
|
Nee, over "beroepsgeheim" en een screensaver attachment. |
|
heeft toch te maken met mailbots o.i.d ? No meat is sweater |
|
quote:Nee. |
|
hmmz, wel uitkijken. Zou wel eens het Bugbear virus kunnen zijn. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |