|
Auteur: |
|
|
ik denk dat met inhume in de titel in plaats van een random joke band er meer mensen zullen lezen maarja boeiend leuke line up Je moeder. |
|
Voet In Kont is geen random joke band, ze zingen over hele serieuze dingen ("Poep is lekker", "De VIK erin", "Breng in dat ding")... |
|
Geweldig nieuws om te horen dat Voet in Kont nog steeds bestaat en nog in staat is hun wijsheden met de wereld te delen! Ga hier zeker bij zijn ook al moet ik in Hengelo op straat overnachten! |
|
Zo, kaarten gereserveerd; rete veel zin in Disgorge ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
6 euro maar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
komt vast door voet in kont... wat een humor. Fuck the world and fuck you |
|
6 euro voorverkoop via www.metropool.nl 8 euro aan de deur |
|
Vrij kut dat ik hier niet bij kan wezen. |
|
|
|
quote: Ik heb 4 kaarten gereserveerd. Deze zijn dus ook 6 euro? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hier ook aanwezig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben in het huis. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Neen, voor reserveren geldt de kassaprijs van €8,-. Voorverkoop via www.metropool.nl/tickets.php is €6,- Je kunt trouwens ook bij Primera tickets kopen. |
|
Ok. Who gives a fuck, 8 euro is alsnog een flutprijs voor deze lineup ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Was een gaaf avondje Voet In Kont was super Grimness 69 vond ik een stuk minder Inhume was heerlijk, lekker pitten ; helaas de enige band waarbij het publiek was loskwam En bij Disgorge kakte het publiek helaas in, strakke show echter. Dat volk kan wel speel'n Over het algemeen dus een geslaagde avond ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hey, was jij d'r ook? Het was inderdaad wel gezellig gisteren. Voet in kont: oh nôh. Grimness 69: Ach, wel aardig. Ze deden erg hun best maar het wist niet echt te boeien. Inhume: Deze gasten worden elke keer beter. Wat een heerlijke bak herrie! Alleen jammer dat na een tijdje alle nummers op elkaar gaan lijken. Maar dat mocht de pret niet drukken. Goed optreden! Disgorge: Overdonderend. Veel beter dan ik eigenlijk had verwacht. Een grote, woeste orkaan van geweldig. Je moet er van houden maar ik heb er van genoten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Joa, met het Decrepit Birth shirt. Disgorge was inderdaad snoeihard, maar goed; jammer dat het publiek niet mee wou werken (in tegenstelling tot Inhume, lekker kunnen moshen daar) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hmmm, d'r ligt me inderdaad wel iets van bij dat ik een Decrepit birth shirt voorbij heb zien stuiteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Voet in kont.. kan het nog zwakzinniger. Moet je tegen je vriendin zeggen "Sorry schat, vanavond ben ik er niet, ik ga naar voet in kont" Dat er mensen zijn die denken dat zo'n naam leuk, over mongolen gesproken. Against God and Government |
|
Er zijn afgelopen vrijdag 20 shirts en 5 girlies van Voet in Kont over de toonbank gegaan. Er zijn alleen nog een paar girlies over. Wie van de dames? Eenmaal andermaal? BRENG IN DAT DING! |
Index / Concerten |