![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Schroeiend schijten, ik voel 't bijna ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Double the fun. ![]() |
|
handig als je geen vuurtje bij je hebt. Vroeger kon ik een stuk heter hebben dan nu, maar ik krijg soms toch een beetje last van mn maag soms. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wat nou als je over je nek gaat en er blijft wat puin in je neus/keel hangen? Pijnlijk lijkt me. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
wat nou als je ondersteboven hangt en de drap daarbij ook nog eens in je ogen komt, en dat je net een verse wond op je voorhoofd heb zitten waar het dan ook weer in druipt. En dat daaronder je enige ondergoed ligt en je wasmachine is zojuist overleden en het water afgesloten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wordt een handwasje denk ik. Met pleewater edit hehe [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 09-10-2009 0:01] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Haha, wat er heet ingaat, gaat er ook heet weer uit ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Net nog een zooi geoogst. Zijn er nog mensen die een gratis proefzakje pepperflakes willen proberen? Ik maak nog eenmaal een partijtje en dan zit seizoen 2009 er zo ongeveer op en begin ik met de voorbereidingen voor 2010. En met een beetje geluk ga ik de zaken dan iets professioneler aanpakken. Voor een proefzakje: stuur naam en adresgegevens naar m'n e-mail, dit staat wel in m'n profiel. De voorraad is niet onbeperkt, dus wie het eerst komt, die schijt het heetsts zeg maar..... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: You've got mail ![]() "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik kan btw niet wachten tot ik ze in huis heb ![]() ![]() "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." ![]() |
|
Ja hoor, komt goed. Ga ze deze week nog maken, dus erg lang hoef je niet te wachten. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Oe, dat is te leuk om niet te mailen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kattekop op 12-10-2009 19:12] ![]() |
|
Vandaag mijn laatste beetje oogst( ± 20 stuks) gedroogd en vermalen. Voor het eerst ![]() Drogen ging prima, vermalen wat minder... Jullie hadden er wel even bij mogen zetten dat het levensgevaarlijk is... Okee, ik was misschien wat enthousiast aan het stamperen maar ik ben bijna gestorven aan een peperniesbuiasthma aanval ![]() Vervolgens, let wel: NA het handenwassen, mijn tranen weg te vegen en vervolgens een half uur niks met mijn rechteroog te kunnen zien ![]() Maar daarna: ![]() wohoo! Volgende zomer: eerder beginnen en meer planten ![]() ![]() |
|
quote: Als je nog hebt... Lekkah! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Als je wat over hebt, wil ik het ook wel eens proberen. Eens kijken waar je nou al die heisa om is. Misschien dat ik opeens veel beter tegen heet eten kan dan jullie en dat jullie allemaal mietjes zijn. Kom maar op. ![]() |
|
quote: Je adres Wim. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kunnen we ook peperzaden voor de zelfkwekerij bestellen? ![]() |
|
Gurbe, u heeft mail! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:+1 ![]() ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
En dan straks wel allemaal vaste klant worden he?! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Eerst even afwachten hoe goed het vriendlief bevalt om heet te schijten ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Zodra je begint, ben ik je klant. ![]() Ik ben fan van hot 'n spicy, rrrrrr. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |