|
Auteur: |
|
|
datum zondag 2 november locatie Grote zaal zaal open 20:00 uur aanvang 20:30 uur tickets € 13,00 excl. servicekosten De moderne glam-metallers van Blessed By A Broken Heart zullen dit najaar naar Europa afreizen om hun nieuwste CD Pedal To The Metal te promoten, die vanaf 18 augustus verkrijgbaar zal zijn. De Canadezen zullen bijgestaan worden door de bands I Am Ghost en Devil’s Gift feat. de Suicide Girls Lennon & Lillithvain. Voor fans van Motley Crue en Yngwie Malmsteen! Check hieronder de 'widget' van hun nieuwe plaat. http://www.luxorlive.nl/ |
|
bijbels gooien net als bij Stryper vroeger?! nee, dit laat ik aan me voorbij gaan.... |
|
Suicide Girls signature |
|
quote: Als ik die plaat zo hoor word en beide scenarios niet bewaarheid. Dit is gewoon een kruising tussen alle muziekstijlen die erg fout maar welleuk zijn. Het enige glam zijn de refreintjes [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 26-09-2008 20:01] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Index / Concerten |