|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bis gleich! Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Weet niet, krijg nu opeens wel spontaan zin hmmmmm.... esch kieken.. |
|
quote: Gewoon doen! En dan wel de groeten aan Carach Angren doen! see you at occultfest! |
|
Nope gaan niet, helaas geen groeten Anders zou ik dochterlief moeten meenemen en dat zie ik niet zo zitten [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 11-10-2008 19:11] |
|
Zooooo ook weer overleefd. Kon met Wolve mee terug rijden. Duurde wel even voor we er waren, want ondanks dat je een route uitstippelt op zo'n routeplanner van de Aldi waarbij je nadrukkelijk aangeeft "snelste weg en schuw de snelweg niet" heb ik een hoop leuke Limburgse en Brabantse dorpjes in de nachtelijke mist aan de auto voorbij zien gaan. Maar goed. Leuke dag gehad met de Elexo's en aanhang en ook nog af en toe uit de backstage geweest om een bandje te kijken. Of eigenlijk alleen maar een halve Carach Angren die een ontzettend log en plomp geluid kregen waarbij de keyboards (waarom kijkt de speler best vaak alsof er per verrassing een anale sonde ingebracht wordt?) totaal niet doorkwamen maar de bastonen des te meer. Je moest erg goed opletten om nog wat van het gitaarspel mee te krijgen maar misschien dat men in Limburg nu eenmaal van zo'n geluid houdt. Je weet het niet, andere cultuur and such. Voor de rest, voor zover ik BM te doen vind (eigenlijk "niet") viel er naar Carach Angren te luisteren. Elexorien had een niet gek veel beter geluid maar volgens mij wel het hoogst haalbare. Weer stond de bas er te hard in maar waren de keys tenminste te horen. Leuke mix van nummers, maar om me nou juist bij het laatste nummer (dat ik ook nog geeneens fatsoenlijk ken) uit te nodigen om met mijn dunne bosje haar te gaan zwiepen was een beetje off qua timing. Leuke dag gehad en wat mij betreft graag nog een keer. Het was een leuke besteding van mijn zaterdag en ik wil graag de hele band bedanken voor de gezellige tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-10-2008 12:12] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het is jouw timing die "off" was. Er was voldoende gelegenheid om eerder al te headbangen. Daarnaast staat natuurlijk vast dat het een geslaagde avond was. (1tje maar) Bruce Banner |
|
Lag het nou aan mij of was de volgorde van bands verkeerd om? Bij V:28 stond er namelijk geen hond en bij Arkngthand was het helemaal vol. Maar goed, zij hebben dan ook hun vaste fanclub die ieder optreden meekomt. Erg lullig ook voor V:28, aangezien er bij hun echt nog maar een handjevol mensen stonden en ze het meer moesten hebben van de dronken mensen die op alles headbangen met een dubbele bas. Wel een aardig optreden. Arkngthand was goed, niet geheel mijn stijl maar deze band zou nog wel eens groot kunnen worden! Carach Angren was ook leuk, een aardige show. Het nieuwe album is goed, helaas kwamen de nummers niet goed over door het slechte geluid, en vooral het ontbreken van de keyboards. Elexorien, sorry, ik vond er echt niks aan. De enige reden dat ik toch het grootste gedeelte van de show heb staan kijken was de zangeres (wowie), en zoals ik van een aantal vrienden van mij hoorde waren er meer mensen, uuh, ik bedoel mannen, die zo dachten. Niks tegen de band zelf, blijf gewoon lekker jullie ding doen! Ik kom dit jaar waarschijnlijk wel mee naar de Midwinterfair dus ik zal jullie daar nog wel een kans geven, wie wet ligt het gewoon aan het limburgse podium geluid V:28 was aardig zoals ik al gezegd had, maar blijkbaar totaal onbekend in het zuiden des lands. Al met al een leuke avond gehad! |
|
hmmm, ik vond dat v.28 eerlijk gezegd behoorlijk lachwekkend en ik was geloof ik niet de enige. maar dat ligt misschien aan ons. arkngdinges heb ik niet echt meegekregen. CA was niet mijn stijl qua muziek maar wel heel goede muzikanten vriendje stond met zn kin op z'n knieen naar de drummer te kijken, hihi... elexo was gaaf. ben alleen niet zo dol op Ine d'r stemgeluid eigenlijk, maar goed, dat is ook maar smaak. Heb ik trouwens de eerste keer dat ik ze hoorde, in de stortebeker een jaar of 3, 4 geleden, ook al verteld. oh en om nog even een opmerking van vriendlief te quoten: "die bassiste heeft wel veruit het meest ballen van de hele band!" (en dat was niet negatief tegenover de rest van de band maar volledig positief tegenover Liza. ) [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 15-10-2008 13:15] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |