|
Auteur: |
|
|
|
|
9,10, 17 en 18 oktober FTW!! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 27-09-2008 11:23] Your mother ate my dog! |
|
die nieuwe digi maandflyer is echt relaxed. |
|
ziet er goed uit idd! |
|
Wat maakt die flyer zo speciaal dan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
het feit dat hij bestaat in digitale vorm |
|
hoezo? |
|
quote: De 9e aanwezig |
|
[quote]Op 30 september 2008 19:09 schreef Spirit In Black het volgende: hoezo? ja voor ons is het nieuw en dus gaaf |
|
quote: naar de KissKissclub zeker, of niet? |
|
quote: Ik moest het even opzoeken, maar: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
maar ik geef je wel gelijk, die van doornroosje is beter teb lezen. misschien dat onze november flyer ook beter te lezen zal zijn. |
|
quote: Zoals de flyer nu is is hij erg slecht te lezen. De hoofdnaam van de event is wel te doen maar voor de dingen die daar achter staan moet ik toch even goed inzoomen (=hoofd naar scherm bewegen). Het is ook alleen de grootte wat het probleem maakt, dus dat moet goed te fixen zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Concerten |